کد خبر: 884601
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان در یک سال گذشته بیش از 70 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرضا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان اصفهان مجموعا 296 کتابخانه وجود دارد و از این نظر بیشترین کتابخانه‌های کشور در این استان قرار دارد.

امیرهلاکویی گفت : از مجموع کتابخانه‌های استان 180 باب کتابخانه نهادی، 112 باب کتابخانه مشارکتی و 4 باب کتابخانه مستقل هستند.

وی ابراز داشت : در کتابخانه‌های استان اصفهان مجموعا 3 میلیون و 200 هزار جلد وجود دارد که از این تعداد 183 هزار جلد در سال 95 و 30 هزار جلد در سال 96 از سوی مردم اهدا شده است.

هلاکویی تصریح کرد: در یک سال گذشته 100 هزار جلد نشریه در 149 عنوان به کتابخانه‌های استان ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اذعان نمود : در حال حاضر 200 هزار نفر عضو کتابخانه‌های استان هستند و این در حالی است که شمار اعضای کتابخانه‌های استان از هفته کتاب سال 95 تا مدت مشابه در سال جاری 70 درصد افزایش داشته است.

وی درپایان سخنان خود، اظهار کرد: طرح رونمایی از آثار نویسندگان به عنوان یکی از برنامه های نهادکتابخانه های استان بود که به علت کثرت نویسندگان شهرضایی در قالب برنامه فروغ صبح دانایی2 و از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی شهرضا در این شهرستان برگزار شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار