کد خبر: 884568
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
سرلشكر سليماني:
فرمانده نيروي قدس سپاه با اشاره به اينكه شعار، اعتقاد، دلبستگي مردم به نظام و رهبري و اصول انقلاب روز به روز مستحكم‌تر شده است، گفت: امروز شاهديم كه جوانان ما و نسل‌هاي جديد عاشق‌ و پايبند به اصول نظام و ولايت‌فقيه هستند. 
به گزارش تسنيم، سردار سرلشكر قاسم سليماني در مراسم توديع و معارفه مردمي نماينده جديد ولي‌فقيه در استان كرمان با بيان اينكه در چارچوب طبيعي و با اين دشمني‌هاي گسترده و فضاهاي كنوني و با گذشت زمان بايد فرسايش و فاصله بين نسل‌هاي مختلف به‌وجود آيد، افزود: دليل تازگي انقلاب و نظام اين است كه انقلاب ما از جنس دين بوده و هرگز روح كهنگي به خود نخواهد گرفت. 
سردار سليماني با بيان اينكه نكته مهمي كه در خود دين نيز موثر است و اگر نباشد خود دين آسيب مي‌بيند كساني هستند كه در نگهداري دين اثرگذار هستند، گفت: روحانيون به‌عنوان كساني كه در نگهداري دين و اصول آن موثرند، مهم‌ترين عامل براي زنده‌ماندن روح انقلاب بوده و توانستند مردم را در مسائل گوناگون ديني نگه دارند. وي با اشاره به اينكه از ابتداي انقلاب امام راحل نقش ارزنده‌اي داشت و ما را با عمق اسلام آشنا كردند، افزود: امام راحل جامعه فاسد شاهنشاهي را به جامعه اسلامي و امام زماني مبدل كردند. فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با بيان اينكه امروز مقام معظم رهبري و ولايت‌فقيه ديده باني مي‌كنند از اسلام و انقلاب و مردم و مسائلي كه مي‌توانند به اسلام ضربه بزند، گفت: بين آنچه كه ما مي‌بينيم و مي‌فهميم تا آنچه ولي‌فقيه درك مي‌كنند فاصله زيادي وجود دارد. سردار سليماني با بيان اينكه روحانيت به‌دليل انتسابش به ولايت‌فقيه نقشي مهم و تأثيرگذار دارد، تصريح كرد: امام‌جمعه به‌عنوان نماينده ولي‌فقيه در يك استان بايد نزديك‌ترين مشخصات و مختصات را به ولي‌فقيه داشته و خلاصه ولي‌فقيه در استان باشد. وي با اشاره به اينكه آيت‌الله جعفري در تمام دروان نمايندگي ولايت‌فقيه خود در استان كرمان به‌خوبي به اين نماد و امانت عمل كرده است، گفت: آيت‌الله جعفري چه در دوران امام(ره) و چه در دوران مقام معظم رهبري در تمامي زمينه‌ها اعم از شخصي، اخلاقي، مردم‌داري، دفاع از مردم و اصول انقلاب، در پدر بودن، در اينكه تمامي اقشار را زير چتر خود گرفتن و در مقابل عمل‌هاي انحرافي موضع‌‌گرفتن مي‌توانيم شهادت دهيم كه ايشان به حق اين منصب و جايگاه را در نزديك‌ترين نقطه به مقام معظم رهبري عمل كردند. فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با بيان اينكه ترويج معنويت و مذهب در جامعه و دفاع از حقوق مردم از وظايف نماينده ولي‌فقيه است، گفت: امام‌جمعه بودن يك منصب تشريفاتي نيست بلكه جايگاهي براي خدمتگزاري به مردم است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار