کد خبر: 884097
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
رئیس شورای شهر اصفهان :
رمپ و امکانات اولیه برای تردد معلولان در شهر نیز باید وجود داشته باشد که بهبود نیازهای این افراد مورد توجه شورای شهر اصفهان و کمیسیون‌های مربوط به آن بوده است.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درست است که چیزهایی از معلولان گرفته شده اما از طرف دیگر این عزیزان استعدادهای ویژه‌ای هم دارند.

فتح‌اله معین گفت :معلولان بخش زیادی از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند، افزود: مدیریت شهری در تمامی ابعاد به فکر معلولان است و وظیفه دارد تا شهر را برای آنان مناسب‌سازی کند چراکه آنان منشأ بسیاری از اقدامات تحقیقاتی و مایه خیر و برکت هستند و این حق معلولان است که راحت در سطح شهرتردد نمایند

وی افزود : حوادث، مسائل ارثی و دوران بارداری جنین از جمله دلایل مؤثر در معلولیت است که باید نیازهای این افراد برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وظیفه شهرداری در مناسب‌سازی محیط شهری خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به ساختمان‌سازی، مباحث مربوط به شهرسازی و رفع مشکلات شهری از موضوعات مهمی است که باید مد نظر مدیریت شهری برای رفع مشکلات معلولان باشد.

معین بیان داشت: این مهم در صورتی محقق می‌شود که شاهد همکاری‌های سایر دستگاه‌ها باشیم؛ همچنین رمپ و امکانات اولیه برای تردد معلولان در شهر نیز باید وجود داشته باشد که بهبود نیازهای این افراد مورد توجه شورای شهر اصفهان و کمیسیون‌های مربوط به آن بوده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار