کد خبر: 884067
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
حسام عقبايي تأكيد كرده كه با هيچ‌فردي در اين اتحاديه مشكل ندارد، از هيچ فردي هم شكايت نكرده و در حال حاضر هم خود او رئيس اين اتحاديه است، نه فرد ديگري!
رئيس كنوني اتحاديه مشاوران املاك تهران گفته است كه هنوز تأييديه انتخابات گذشته مشاوران املاك تهران و در عين حال اعتبارنامه اين انتخابات صادر نشده، بنابراين در شرايط فعلي خود او رئيس اتحاديه مشاوران املاك تهران به شمار مي‌آيد. 

حسام عقبايي در گفت‌وگو با «نود اقتصادي» تأكيد كرد با هيچ فردي در اين اتحاديه مشكل ندارد و از هيچ فردي هم شكايت نكرده و در حال حاضر هم خود او رئيس اين اتحاديه است، نه فرد ديگري! اواسط آبان‌ماه سال‌جاري، انتخابات اتحاديه مشاوران املاك تهران برگزار شد كه در اين رقابت صنفي، مصطفي قلي‌خسروي، كهنه مشاور صنف املاك با كسب 2هزار و 405 رأي از حسام عقبايي با 2هزار و 73 رأي به پيش افتاد و عنوان رئيس منتخب اين اتحاديه را از آن خود كرد. گفته مي‌شود تعدادي از طرفداران حسام عقبايي به دليل نتيجه انتخابات اخير اتحاديه مشاوران املاك به كميسيون نظارت شكايت برده‌اند و كميسيون مربوطه به دليل مشغله و درگيري براي پيگيري امور زلزله‌هاي اخير در غرب كشور جلسه خود را هنوز برگزار نكرده است. 
    
قلي‌خسروي: رئيس منتخب منم نه عقبايي!

دبير اتحاديه مشاوران املاك استان تهران اعلام كرد، در حال حاضر عقبايي به عنوان رئيس منتخب اين اتحاديه در رأي‌گيري چندي پيش، انتخاب شده و پس از برگزاري جلسه كميسيون نظارت و ابلاغ حكم از ناحيه وزارت صنعت، معدن‌و‌تجارت فعاليت خود را به عنوان رئيس اين اتحاديه به صورت رسمي از سرخواهد گرفت. مصطفي قلي‌خسروي تأكيد كرده است هر انتخاباتي يك رئيس منتخب دارد كه در شرايط فعلي من هستم. دو شب قبل، حسام عقبايي، در پيامك ارسالي خود به خبرنگار «نود اقتصادي» مدعي شد كه او همچنان رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران است! يك منبع آگاه گفت، تعدادي از طرفداران حسام عقبايي به دليل نتيجه انتخابات اخير اتحاديه مشاوران املاك به كميسيون نظارت شكايت برده‌اند، هر چند اين كميسيون مربوطه به دليل مشغله و درگيري براي پيگيري امور زلزله‌هاي اخير جلسه خود را هنوز برگزار نكرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار