کد خبر: 883279
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان:
مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان مبارزه با ایادی استکبار را از جمله رسالت‌های خطیر دانشجویان بسیجی عنوان کرد و گفت: هر کس دل در گرو آرمان‌های انقلاب، توسعه، عمران و آبادانی کشور نهد، بسیجی است.

به گزارش جوان از کردستان، علی محمدپناه شامگاه سه‌شنبه در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور سنندج، برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و سالروز فرخنده میلاد رسول اکرم«ص»، اظهار کرد: باید با تفکر بسیجی با فقر و محرومیت مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه، رمز پیروزی نهضت اسلامی، وحدت کلمه است، افزود: ملت ایران با تفکر بسیجی، ایثار و از خودگذشتگی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و این چنین حماسه‌هایی آفریدند که دنیا از اقدامات بسیجیان مات و مبهوت شده است.

مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان اذعان کرد: تفکر بسیجی میان ملت ایران همواره وجود دارد با درایت و دوراندیشی امام راحل که بسیج را در جامعه ایران انقلابی رایج کرد فقط مختص به مرز جغرافیایی ما نیست بلکه در کشورهای عراق، سوریه، پاکستان، بحرین و یمن با الگوبرداری از اقدامات بسیجیان ما، به نظام دیکتاتوری در کشور خود پایان دادند.

محمدپناه با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آذرماه سال ۶۷ مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) با درایت و دوراندیشی خود بر هجمه‌های پی در پی دشمنان انقلاب واقف بود، بنابراین برای مقابله با آنها، فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

وی با بیان اینکه اگر در دوران دفاع مقدس، تفکر بسیجی موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد، امروز دانشجویان با شرکت در اردوهای جهادی دنباله‌رو آنان هستند، خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری دانشجویان بسیجی در ۲۷ روستای استان کردستان با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و فرامین رهبری و محرومیت‌زدایی مشغول به فعالیت بودند.

به گفته این مقام مسوول، تفکر بسیجی انقلاب را حفظ کرده است، بسیجیان در تمامی عرصه‌ها از جان و مال خود گذشتند و این از خودگذشتگی و ایثار آنان موجب طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی و دوام و بقای انقلاب ایران شده است.

محمدپناه در پایان، مبارزه با ایادی استکبار را از جمله رسالت‌های خطیر دانشجویان بسیجی عنوان کرد و افزود: هر شخصی که قلبش برای ایران و در راه عمران، توسعه و آبادانی این سرزمین بتپد و دل در گرو آرمان‌های امام و انقلاب نهد، بسیجی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر