کد خبر: 882333
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کاپیتان تیم کشتی آزاد امید در آستانه حضور در رقابتهای جهانی زیر ۲۳ سال گفت: با تمام توان سعی خواهم کرد تا با یک مدال خوشرنگ از این مسابقات به ایران بازگردم.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمرینات منظم و پرفشاری را در اردوی پایانی تیم امید پشت سر گذاشته، اظهار داشت: کادر فنی، سه مرحله اردو برای حضور در رقابتهای جهانی را برای آزادکاران در نظر گرفته بود که هم اکنون در روزهای پایانی اردوی سوم هستیم. خوشبختانه در این تمرینات توانستم به آمادگی قابل قبولی برسم و فقط امیدوارم بتوانم با دست پُر از رقابتهای جهانی به ایران بازگردم.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم امید در خصوص حضورش در رقابتهای جام باشگاه های جهان و قراردادش با تیم ایزی پایپ کاشان هم گفت: به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی در ترکیب تیم پدافند در رقابتهای لیگ کشتی گرفتم، اما قبل از فینال لیگ بود که مسئولان باشگاه پدافند ارتش با مدیرعامل باشگاه ایزی پایپ توافق کردند که من تا پایان رقابتهای جام باشگاه های جهان در ترکیب تیم ایزی پایپ کشتی بگیرم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا در پایان خاطر نشان کرد: با تمام وجود در رقابتهای جهانی امید به میدان خواهم رفت و در نظر دارم با کسب موفقیت در این مسابقات، دوباره به روزهای اوج و ترکیب تیم ملی بزرگسالان بازگردم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال جهان در رده سنی امید، طی روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگوشچ کشور لهستان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار