کد خبر: 882305
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انتخاب بندر بوشهر بعنوان نخستین بندر و بندر پایلوت در موضوع فرهنگ دریا و دریانوردی و فعالیت های دریایی جهت درج در کتب درسی خبر داد.

محمد مهدی بنچاری گفت: براساس تفاهم نامه فی مابین سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت آموزش و پرورش در خصوص ورود مباحث فرهنگ دریا و دریانوردی و فعالیت های دریایی در کتب درسی، بندر بوشهر بعنوان نخستین بندر و بندر پایلوت در این امر مهم معرفی شد.

وی بیان کرد: به همین دلیل گروه تحقیق و مستندساز وزارت آموزش و پرورش نیز با استقرار در بوشهر فعالیت های خود را آغاز کرده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: براساس تفاهم نامه میان سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت آموزش و پرورش در مورد ورود مباحث فرهنگ دریا و دریانوردی و فعالیت های دریایی در کتب درسی گروه یاد شده اقدام به تهیه اطلاعات مورد نیاز برای درج در کتابهای درسی می کنند.

بنچاری یادآور شد: معیار های انتخاب بندر بوشهر به عنوان نخستین بندر پایلوت توسط سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت آموزش و پرورش وجود ظرفیت های فراوان استان بوشهر در موضوع دریا و دریانوردی و فعالیت های دریایی و عجین بودن مردم با فرهنگ دریا و دریانوردی است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار