کد خبر: 882303
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به بهره‌برداری از سیبل هوشمند در البرز برای نخستین‌بار در کشور گفت: این وسیله به دستور سپاه قدس در دستور کار ناحیه امام حسین (ع) قرار گرفته و توسط جوانان نخبه ساخته‌ شده است؛ این مهم به ثبت ملی رسیده است و پس از بهره‌برداری به تولید انبوه نیز می‌رسد.
به گفته احسان خورشیدی ، سیبل هوشمند امکاناتی پیشرفته است، برای افرادی که در حوزه تیراندازی به‌ صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اولین حوزه فضای مجازی کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: سعی داریم با ایجاد گفتمان برنامه‌ها اجرا شود؛ توسط نیروهای سایبری، نیروهای بسیجی را به جنگ فضای مجازی اعزام خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه تمامی حوزه‌ها به پهنای باند شباب مجهز شده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از بهره‌برداری از این مجموعه، ارتباط حوزه‌ها باهم به‌ صورت مجازی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه سعی داریم برنامه‌های مسجدمحور برگزار کنیم، افزود: در راستای ایجاد فرهنگ پیشرو در کافه کتاب صالحین، اقداماتی انجام‌ شده است که به یک پاتوق برای نیروهای انقلابی، کتاب‌خوان و فرهنگی تبدیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به راه‌اندازی مرز رشد و خلاقیت در هفته بسیج در البرز، تصریح کرد: در زمینه‌های علمی اقدامات فراوانی انجام‌ شده و در راستای فرهنگ پیشرو به انجام رسیده است که در هفته نخست آذرماه این سری برنامه‌ها ارائه می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار