کد خبر: 881973
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: 24 پروژه تأثیرگذار استان سمنان در حوزه اقتصادی تعیین تکلیف شد.

 در نهمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان سمنان که با حضور اعضای جلسه برگزار شد، برخی از طرح‌ها و مشکلات 30 پروژه مهم و تأثیرگذار استان سمنان در بخش‌های صنعت و کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقامحمد همتیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار داشت: وثیقه‌های بانکی ازجمله مشکلات این واحدها بود و مقرر شد تا با حضور بخش‌های اجرایی و بانک‌ها مشکلات این واحدها بررسی شود.

وی همچنین گفت: در حال حاضر، از 30 پروژه تأثیرگذار استان، 24 پروژه تعیین تکلیف شده و 6 پروژه باقیمانده هم مقرر شد با حضور دستگاه اجرایی بانک عامل و متقاضی بررسی مجدد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان  همچنین به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان وزیر معین استان در امور اقتصاد مقاومتی به استان سمنان اشاره کرد و گفت:  وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی برخی مشکلات معدن‌کاران استان بعد از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران به سمنان سفر خواهد کرد.

همتیان خاطرنشان کرد:در استان سمنان، 42 ماده معدنی قابل بهره‌برداری وجود دارد؛ همچنین 561 معدن با اشتغال‌زایی بیش از چهار هزار و 200 نفر پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار