کد خبر: 881520
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداءاسلامشهر :
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر، گفت :بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۳۵۰ ویژه برنامه فرهنگی،بصیرتی،ورزشی و... درسطح شهرستان اسلامشهراجرا خواهد شد.

سرهنگ مجید امیر عبدالهیان فرمانده سپاه ناحیه  سیدالشهداءاسلامشهر درنشستی با خبرنگاران،اظهارداشت : مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  بیش از350 برنامه متنوع فرهنگی،بصیرتی ، ورزشی،عمرانی و خدماتی و... درسطح شهرستان اسلامشهر،اجرا می شود .

امیر عبدالهیان  افزود:  بسیج  یک نیروی مردمی بوده  و ازاقشار مختلف  افراد جامعه  تشکیل شده و هدف اصلی  بسیج خدمات رسانی در عرصه های  مختلف  به  آحاد  مردم ، نشر و گسترش و اعتلای تفکر بسیجی در جامعه  است .     

 وی بیان کرد:بسیج  نیرویی است که در راستای اهداف  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان   امام خمینی (ره) و با عضویت آحاد  مردم جامعه تشکیل  شد و درهر زمانی که آرمانهای نظام  در میان  باشد ، در صحنه حاضر شده و در جهت رشد و توسعه  کشور و کمک به اقشار مختلف مردم  ایفای وظیفه می نماید .

فرمانده سپاه  ناحیه اسلامشهر،تصریح کرد: هفته  بسیج فرصتی مناسبی است تا بخشی از  فعالیتهای   بسیج در عرصه های مختلف  برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای بسیج و  تنویر افکارعمومی  و نیز  نمایش اقتدار این نیروی خدوم  و انقلابی  ، اطلاع رسانی  شود .

وی افزود : در هر زمان و مکانی که  احساس  نیاز و کمک رسانی بوده ، بسیج  در رده نخست خدمات رسانی حاضر شده و در جهت رشد و توسعه  و رفع محرومیت   اقدامات  لازم را انجام داده   و مواره بعنوان یک بازو  برای  دولت و نظام بوده و هست.

امیر عبدالهیان  با اشاره به عناوین برنامه های  گرامیداشت هفته بسیج ، بیان کرد:امسال هفته  بسیج از 29 آبانماه جاری تاپنجم آذرماه سال جاری، نامگذاری شده وبا توجه به عناوین هفته ویژه برنامه هایی  اجرا خواهد  شد.

  وی افزود:تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ،همایش فرماندهان  حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج  شهرستان از بدو تشکیل بسیج تاکنون و تجلیل از  بسیجیان نمونه ، ا جرا و بهره برداری از دهها طرح جهادی ومحرومیت  زدایی ،  افتتاح چند طرح  و پروژه عمرانی و محرومیت زدایی ،از جمله ویژه برنامه های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر است .

این مقام مسئول بیان کرد: اهدای جهیزیه به‌ صورت نیم‌بها درطول هفته بسیج به زوجین محروم ، عطرافشانی مزار شهدا به‌صورت همزمان در هفت نقطه شهرستان و همچنین تجمع حماسی بسیجیان در شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در اسلامشهر است.

 

امیرعبدالهیان  تاکید کرد:همایش بزرگ مدافعان حرم در اسلامشهر امسال باحضور سه هزار بسیجی روز جمعه در مصلای چهاردانگه برگزار و اقتدار بسیج  به  نمایش گذاشته خواهد شد .

اشتغال زایی بسیج برای 2000 نفر در اسلامشهر 

 وی بااشاره به فعالیتهای محرومیت زدایی  بسیج درسطح شهرستان اسلامشهر،گفت :در راستای   رفع محرومیت و اقتصاد مقاومتی ،درطی یک سال گذشته بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر بیش از 2هزارفرصت اشتغال برای اقشارمختلف مردم این شهرستان ایجاد وبرای آنها درآمد زائی کرده است .

 فرمانده سپاه سیدالشهداء اسلامشهر،تاکید کرد:یکی ازبرنامه‌های سپاه درشهرستان اسلامشهر،حضور در حوزه اقتصاد مقاومتی است که درهمین راستا اسلامشهربا کشت 500 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه ، به قطب تولید سبزیجات و صیفی جات  تبدیل شده  و اکنون سبزیجات تولید شده در این شهرستان  به اقصی  نقاط  کشور و حتی به کشور روسیه نیز صادر می‌شود.

وی با اشاره به تجربه موفق بسیج دراجرای طرحهای  محرومیت زدایی واحداث واحدهای مسکونی برای محرومین در روستای شهید جعفری (قلعه سیمیون سابق)،افزود:آمادگی  لازم وجود دارد، تا در صورت  تهیه قطعه  زمینی  به وسعت حداقل یک هکتار اقدام به احداث  ۶۰ واحد مسکونی،برای  رفع محرومیت از  ساکنین  روستاهای لحک  ،  شمس آباد و ... نماییم.

وی  با اشاره به وقوع  زلزله  اخیر دراستانهای غرب  کشور، ضمن تسلیت  به بازماندگان  این اتفاق  ،  بیان  کرد: بسیجیان شهرستان اسلامشهر و اقشارمختلف مردم نوع دوست این شهرستان از لحاظات  اولیه  وقوع زلزله به منظور امداد رسانی و خدمات رسانی به  زلزله زدگان ضمن جمع  آوری  کمکهای مورد نیاز و انتقال  آنها به  مناطق زلزله زده کرده اند .

امیرعبدالهیان  گفت : تاکنون بالغ بر 5 کامیون کمکهای مردمی  به مناطق  زلزله زده  اعزام و علاوه بر ارسال کمکهای نقدی ونقدی  ، دهها نفر از بسیجیان از جمله گروه جهادی معبری به آسمان به منطقه  زلزله زده  در کردستان  عزیمت کرده اند .

فرما نده سپاه  ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر، خاطر نشان کرد: با توجه به  تصمیمات  ستاد مدیریت  بحران کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امداد رسانی و خدمات رسانی به مدت 3ماه به  1300 نفر از ساکنین 6 روستا در استان کردستان به سپاه اسلامشهر واگذار شده ، از همشهریان  تقاضا داریم کمک های نقدی و غیر نقدی به مساجد و پایگاههای بسیج تحویل تا پس از جمع آ وری  به مناطق زلزله زده انتقال داده شود. 

 انتهای پیام /

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر