کد خبر: 881507
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
فرماندار سمنان:
فرماندار سمنان با اشاره به برگزاری نشست تبیین و معرفی فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری در سمنان گفت: سمنان آماده جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.
 نشست تبیین و معرفی فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری شهرستان سمنان با حضور سیدعباس دانایی فرماندار، معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان، مدیرکل زیرساخت و اطلاعات استان و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در فرمانداری سمنان برگزار شد.

سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان در این جلسه با اشاره به برگزاری نشست بین‌المللی معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران با مشارکت استانداری سمنان و همکاری فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان از چهارم تا هفتم آذرماه سال جاری بیان داشت: با استفاده مطلوب از فرصت پیش رو می‌توانیم توسعه در بخش‌های مختلف و زمینه اشتغال را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه شهرستان سمنان به‌واسطه داشتن زیرساخت‌های قوی و وجود سرمایه‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف، قابلیت مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را دارد، گفت: جذب سرمایه‌گذاری راهگشای توسعه اقتصادی و صنعتی است.

فرماندار سمنان گفت: این همایش با حضور 100 شرکت علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران و نیز حدود 300 سرمایه‌پذیر ایرانی در تهران با موضوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان تشکیل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار