کد خبر: 881448
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال،
شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: ساختمان اداری فضای سبز، پارک شهدای آتش نشان و خانه فرهنگ نرجس خاتون (س)، سه پروژه عمرانی این منطقه است که به زودی تقدیم شهروندان می‌شود.
رسول موسایی افزود: با بهره‌برداری از ساختمان اداری فضای سبز که در دو طبقه و در ۶۰۰ مترمربع مساحت آماده شده، مدیریت فضای سبز و مراجعات شهروندان در این خصوص، با تسهیل بیشتری اجرا می‌شود؛ هزینه اجرای این پروژه، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده‌است.

وی از پایان عملیات احداث بوستان شهدای آتش‌نشان دیگر پروژه آماده افتتاح شهرداری منطقه دو نام برد و تصریح کرد: احداث این بوستان در ۷ هکتار مساحت با صرف ۴ میلیارد ریال اعتبار در بلوار فتح به پایان رسیده و زمین‌های والیبال، زمین بازی کودکان، ۱۴ آلاچیق، احداث پیاده رو، نرده کشی از جمله اقدامات آن است.

شهردار منطقه ۲ تبریز، از خانه فرهنگ نرجس خاتون(س) به عنوان سومین پروژه آماده افتتاح این منطقه نام برد و گفت: این مرکز فرهنگی در ۴۰۰ مترمربع مساحت و با هزینه ۵ میلیارد ریال، برای استفاده بانوان از کلاس های مختلف آموزشی احداث شده‌است. آمفی تئاتر، کلاس‌های آموزش خیاطی، اتاق بازی کودکان جمله امکانات این مرکز است.

وی همچنین  از آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت گلگشت، همزمان با افتتاح سه پروژه عمرانی خبر داد و افزود: باغ توت گلگشت با وسعت ۱۰ هزار مترمربع تمبک شده و تبدیل به بوستان محله‌ای می‌شود.

وی در خصوص تعریض مسیر کناری این باغ نیز خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان، خیابان ۲۵ متری کناری باغ توت به ۳۵ متری تعریض می شود.

شهردار منطقه دو همچنین از احداث جیب پارک در جوار باغ توت نیز خبر داد و اضافه کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر گلگشت، احداث جیب پارکی در مساحتی نزدیک به ۱۱۰ مترمربع برای توقف خودروها  درنظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر