کد خبر: 881436
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
وزير كشور با رد هرگونه راهزني در مناطق زلزله‌زده تأكيد كرد: در اين مناطق تاكنون مشكل امنيتي و انتظامي خاصي نداشته‌ايم و مقرر شده توزيع امكانات به صورت هوايي و مناسب در مناطقي كه بيشتر آسيب ديده اند، انجام شود. 
عبدالرضا رحماني فضلي در دومين جلسه شوراي عالي مديريت بحران با بيان اينكه مهم‌ترين مسئله در شرايط كنوني تأمين آب، برق و گاز مردم اين مناطق است، افزود: طبق گزارش‌ها خدمات برق و آب صد‌درصد در اين مناطق وصل و جاري شده منتها به دليل پس لرزه‌ها در برخي مناطق با مشكل كدري آب مواجه هستيم، در زمينه گازرساني در حدود ۵۰ درصد مناطق گاز وصل شده و در ساير مناطق و موارد هم كارشناسان درحال نشت‌گيري هستند تا اين موضوع هم به طوري كامل وصل شود. 
وزير كشور گفت: قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام آمادگي كرده كه ساخت مساكن روستايي را برعهده بگيرد كه قرار شد اين كار با هماهنگي وزارت راه و شهرسازي كه متولي اين كار است انجام شود. وي همچنين با مهم خواندن مقوله برقراري امنيت در مناطق زلزله‌زده و شرايط بحراني گفت: در زمينه برقراري امنيت در مناطق زلزله‌زده قرارگاه نيروي انتظامي مسئول تأمين امنيت شد كه نيرو‌هاي سپاه و ارتش به آنها در انجام اين كار كمك خواهند كرد. رحماني فضلي تصريح كرد: در حوزه اطلاع رساني نيز مقرر شد انتشار و بيان اخبار سطح بندي شود و اخبار در سطح استاني و ملي در جهت همدلي بيشتر مردم و ترغيب آنان براي كمك‌هايي كه قصد دارند انجام دهند صورت بگيرد، اما در اين ميان در فضاي مجازي سوءاستفاده‌هايي از احساسات مردم و خواست و مطالبات آسيب ديدگان صورت گرفت كه اين اقدام اخلاقي نيست بنابراين نبايد با عقده گشايي‌هايي در حوزه‌هاي مختلف با ذهنيت و با احساسات مردم بازي كرد كه بنا شد كميسيون مربوط به اين شايعات پاسخ قاطع دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار