کد خبر: 881368
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مارکا در گزارشی به انگیزه‎های رونالدو و این که او همیشه می‎خواهد بهتر باشد اشاره کرده و البته از مشکلاتی که این فصل دارد هم نوشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هر بازیکنی دوست دارد به همه اهدافش برسد. دوست دارد زمانی بهترین دنیا باشد و این حس بسیار طبیعی است. اما کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید مدت‎هاست که اگر بهترین نباشد یکی از بهترین‌های دنیاست، اما باز هم می‌خواهد بهتر از چیزی که هست باشد.

تاریخ بعضی اوقات به ما ثابت می‎کند که در آینده ممکن است چه اتفاقاتی بیفتد. درباره کریس هم همین طور است و کافی است به سال ۲۰۱۶ نگاه کنید تا ببینید رونالدو چطور تیمش را قهرمان لیگ و اروپا کرد.

پیش از این هم آمار و ارقام او همه دنیا را به وجد آورده بود و باز هم تاریخ‎سازی او ادامه دارد. او خودش را با هیچ کس مقایسه نمی‎کند و مدام تلاش می‎کند تا بتواند بهترین بازیکنی باشد که روی کره زمین وجود دارد.

طبق ادعای مارکا این فصل اما برای رونالدو فصل سختی است. او ابتدا شاهد بود که نیمار به پاری‎سن ژرمن رفته و دستمزدی بیشتر از دستمزد او می‏گیرد. مسی هم قراردادش را تمدید خواهد کرد و دستمزدش بالاتر از رونالدو خواهد شد. این موضوع برای او بسیار گران تمام خواهد شد. از طرفی او مشکل مالیاتی دارد. همان مشکلی که باعث ناراحتی‎اش شده بود و باعث شده بود به جدایی از رئال هم فکر کند. به همه این‌ها گل نزدن‌های این فصل در لیگ را هم اضافه کنید.

هرچند در رئال مادرید فعلا همه آرام هستند و بحرانی درباره حضور رونالدو در این تیم یا رفتنش در کار نیست. تنها نگرانی درباره او این است که آیا می‎تواند درخشش قبل را داشته باشد یا نه و آمادگی جسمانی‌‎اش تا چه زمانی می‎تواند به همین خوبی باقی بماند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار