کد خبر: 881292
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
در نیمه نخست آبان‌ماه انجام شد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از نصب بیش از 30 بنر با مضامین پیام‌های فرهنگی و اجتماعی در نیمه نخست آبان‌ماه در شهر اخلاق خبر داد.

جواد نجاریانی از نصب بیش از 30 بنر با مضامین پیام‌های فرهنگی و اجتماعی در نیمه نخست آبان‌ماه در شهر اخلاق خبر داد.

وی بیان کرد: در راستای فرهنگ شهرنشینی و ترویج خصایص و اخلاق نیکو و از بین بردن تکدی گری بنرها و استندهایی در قالب پیام‌ها و آموزه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در سطح میادین و بلوارهای اصلی سطح شهر اخلاق نصب شد.

وی با اشاره به جایگاه سازمان فرهنگی در اشاعه فرهنگ شهرنشینی و از بین بردن تکدی گری در بین شهروندان جامعه افزود: لازمه کنترل تکدی گری اعم از سنتی با شیوه‌های مدرن آن، تقویت بنیه اقتصادی و کاهش فقر در جامعه خواهد بود، اما کم نیستند افرادی که تن‌پروری و ارتزاق از جیب عموم مردم، بدون کار و تلاش و کوشش به رویه‌ای مرسوم برای آن‌ها تبدیل شده است.

نجاریانی افزود: سازمان فرهنگی در حوزه اطلاع‌رسانی با نصب بنرهای مستمر با مضمون جلوگیری از تکدی گری سعی در آگاه کردن افکار عمومی نسبت به چنین سوءاستفاده‌هایی را دارد تا از بروز بسیاری از کلاه‌برداری‌ها و فریب افکار عمومی جلوگیری شود.

 سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ابراز امیدواری کرد: مردم سمنان به این فرهنگ برسند که از کمک مستقیم به گدایان سطح شهر خودداری کنند و بر احساسات خود تسلط داشته باشند، این موضوع باعث می‌شود متکدیان سودجو نیز امیدی به گداپروری در این شهر نداشته باشند و با این شیوه «شهر بی‌گدا»، تکدی‌گری را از چهره شهرمان بزداییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار