کد خبر: 881289
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
فرماندار سمنان تأکید کرد
فرماندار سمنان با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و خانواده آنان در خصوص تأمین پانسیون و خوابگاه‌های دانشجویی، بر ساماندهی فعالیت پانسیون‌های مجاز و غیرمجاز در شهر سمنان تأکید کرد.
 سیدعباس دانایی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان سمنان بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه‌ها و قشر نخبه جامعه در جهت آگاهی‌بخشی مردم در امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی به مردم ازجمله اعتیاد تأکید کرد.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 31 هزار دانشجو در 14 مرکز آموزش عالی شهرستان سمنان، با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و خانواده آنان در خصوص تأمین پانسیون و خوابگاه‌های دانشجویی بر ساماندهی فعالیت پانسیون‌های مجاز و غیرمجاز در سطح شهر تأکید کرد.

فرماندار سمنان حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی آگاه و فرهیخته در توانمندسازی دانشجویان در جهت ارتقای سطح آگاهی در خصوص آسیب‌های  مواد مخدر بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

دانایی بر لزوم فراهم کردن محیطی با نشاط، شادابی و آرامش در دانشگاه برای دانشجویان تأکید کرد و افزود: در زمان حاضر بحث اعتیاد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در کشور مطرح است.

وی اضافه کرد: در این راستا سمنان در بخش آموزش شغل، حرفه و مهارت زندگی گام‌های مؤثری با همکاری مراکز آموزش عالی و دستگاه‌های خدماتی در این مسیر برداشته است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه دانشگاه‌ها و قشر نخبه جامعه با ایجاد گفتمان غالب در جامعه می‌توانند، ضمن آگاهی بخشی به مردم، برای پیشگیری و کاهش از شیوع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، ازجمله اعتیاد نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار