کد خبر: 881168
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
در ادامه مسابقات لیگ برتر در حالی هفته یازدهم فردا آغاز می شود که گسترش فولاد میزبان استقلال خوزستان خواهد بود و در دیگر بازی پیکان برابر صنعت نفت صف آرایی خواهد کرد . در بازی نخست که در تبریز برگزار خواهد شد گسترشی ها ساعت ۱۴/۳۰ برابر شاگردان ویسی قرار خواهند گرفت.
تیم استقلال خوزستان که فعلا با ۱۰ امتیاز، در رده پانزدهم قرار دارد و اوضاع چندان مساعدی ندارد. این تیم در روزهای اخیر به دلیل مشکلات مالی شدید تمرینی نداشته و بازیکنان نیز به دلیل دریافت نکردن مطالبات‌شان انگیزه‌ای ندارند. شاگردان فیروز کریمی هفته دهم توانستند با کسب پیروزی خود را از قعر جدول جدا کرده و به رتبه چهاردهم صعود کنند. گسترش فولاد برای رهایی از بحران و پیوستن به تیم‌های میانه جدول بهترین فرصت را پیش روی خود دارد.
فرشاد فلاحت‌ زاده ظهر مربی گسترش فولاد در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان گفت: تیم عبدالله ویسی را به خوبی می شناسیم. نقاط قوت و ضعف تیم استقلال خوزستان را شناسایی کرده ‌ایم، آنها تیم خوبی هستند ولی ما هم می خواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم. امیدواریم که فردا با کسب سه امتیاز بازی سه چهار رده صعود کنیم. قصد جذب بازیکنانی را داریم و سعی می ‌کنیم بازیکنانی جذب کنیم که نقاط ضعف تیم را برطرف کنند. البته اگر بازیکنان مصدوم را داشتیم خیلی وضعیت بهتر می شد. ما به تازگی به تیم اضافه شده‌ ایم و در این تعطیلات توانستیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم. چهار مصدوم داریم که یکی از آنها رضا خالقی‌فر است که نتوانست به این بازی برسد، میلاد فخرالدینی و آندارنیک تیموریان نیز مصدوم هستند و قرار شده که در اولین بازی نیم ‌فصل دوم در اختیار تیم باشند. در این مدت سعی کردیم وضعیت خط دفاعی را بهتر کنیم که در این امر موفق بودیم. تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. در خصوص بازیکنان نیز باید بگویم که هیچ ذهنیتی برابر بازیکنان نداریم و آنها در اختیار کادر فنی هستند. در بازی فردا شاهد بازیکنانی خواهیم بود که عملکرد بهتری در تمرینات داشته‌ اند. بازیکنانی در نیم فصل دوم اضافه خواهیم کرد که عصای دست تیم باشند و به ما کمک کنند. برای بازی فردا محروم نداریم ولی چند نفری مصدوم هستند. عبدالله ویسی مربی بزرگی است و تیم ‌های او بازی‌ های خوبی انجام می ‌دهند. ولی ما نیز توانستیم به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال خورستان را شناسایی کنیم.
در دومین دیدار پیکان برابر صنعت نفت صف آرایی خواهد کرد.این بازی که ساعت ۱۵:۱۵ آغاز می‌شود شاگردان مجید جلالی با بردهای متوالی که در چند هفته اخیر بدست آورده اند سعی در برد و کسب دوباره سه امتیاز بازی را دارند تا صدرنشین لیگ برتر شوند. پیکان با ۲۳ امتیاز سوم جدول است و به دنبال جبران اختلاف ۲ امتیازی‌اش با صدر جدول است.در آن سو صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل با گرفتن بازیکنان تاثیرگذار توسط فراز کمالوند به دنبال رتبه تک رقمی در این لیگ بود، با گذشت ۱۰هفته نتوانسته انتظارات مالی بازیکنانش را برآورده کند. این تیم با ۱۳ امتیاز جایگاه هشتم جدول را در اختیار دارد .


وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار