کد خبر: 881114
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
نیم فصل نخست رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های با صدرنشینی بدون باخت پتروشیمی، قعرنشینی بدون برد شهرداری گرگان و جابه جایی دو تیم در جدول رده بندی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز گذشته برگزار شد. دو تیم مهرام و پتروشیمی حساس ترین دیدار این هفته از مسابقات را برگزار کردند. در این دیدار پتروشیمی برابر حریف میزبان خود به برتری دست یافت و بدون باخت در صدر جدول رده بندی باقی ماند. 

در گرگان دو تیم یس آل و شهرداری گرگان نخستین دربی گرگان را برگزار کردند. بازیکنان شهرداری نتیجه این دیدار را واگذار کردند تا تنها تیم بدون باخت لیگ بمانند و با وضعیتی بحرانی نیم فصل نخست مسابقات را به پایان برسانند. دربی گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگز ار شد. در پایان این دیدار تماشاگران شهرداری گرگان با شعار شعار «حیا کن، شهرداری را رها کن» خواستار استعفای سرمربی این تیم شدند.

در این هفته از مسابقات و در آبادان تیم نفت برابر دانشگاه آزاد با ۱۰ اختلاف صاحب برتری شد و ششمین برد این فصل را برای خود رقم زد. آخرین دیدار این هفته و در کل نیم فصل مسابقات هم در تهران و میان دو تیم نیروی زمینی و شهرداری تبریز برگزار شد. شاگردان مهران حاتمی در شهرداری تبریز برنده این بازی شدند تا به لطف دو امتیاز کامل آن در رده دوم جدول رده بندی باقی بمانند. 

نتایج دیدارهای هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است: 

*نفت آبادان ۸۰ - دانشگاه آزاد اسلامی ۷۰
* یس آل گرگان ۷۰ - شهرداری گرگان ۵۸ 
* مهرام ۷۳ - پتروشیمی بندر امام ۸۲
* نیروی زمینی ۷۶ - شهرداری تبریز۸۰ 

در این هفته از رقابت ها رعد پدافند هوایی خوزستان با قرعه استراحت روبرو بود. این تیم که پیش از این از مجموع هشت بازی صاحب تنها دو برد شده بود، در پایان این هفته از مسابقات از رده هفتم یک پله سقوط کرد و جایگاه خود را به یس آل گرگان داد که با کسب دومین برد خود، ۱۰ امتیازی شد. این تنها تغییری بود که در پایان هفته پایانی نیم فصل نخست و بر اساس ننتایج به دست آمده در جدول رده بندی ایجاد شد. 

بر این اساس و در پایان نیم فصل نخست مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پتروشیمی بدون باخت و شهرداری گرگان بدون برد در صدر و قعر جدول رده بندی باقی ماندند. 

جدول رده بندی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در پایان دیدارهای هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست به شرح زیر است: 

۱- پتروشیمی بندر امام (۸ بازی، ۸ برد، بدون باخت، ۱۶ امتیاز)
۲- شهرداری تبریز (۸ تبریز، ۶ برد ، ۲ باخت، ۱۴ امتیاز)
۳- نفت آبادان (۸ بازی، ۶ برد، ۲ باخت، ۱۴ امتیاز)
۴- مهرام تهران (۸ بازی، ۵ برد، ۳ باخت، ۱۳ امتیاز)
۵- نیروی زمینی (۸ بازی، ۵ برد، ۳ باخت، ۱۳ امتیاز)
۶- دانشگاه آزاد (۸ بازی،۳ برد، ۵ باخت، ۱۱ امتیاز)
۷- یس آل گرگان (۸ بازی، ۲ برد، ۶ باخت، ۱۰ امتیاز)
۸- رعد پدافند خوزستان (۸ بازی، یک برد، ۷ باخت، ۹ امتیاز)
۹-شهرداری گرگان (۸ بازی، بدون برد، ۸ باخت، ۸ امتیاز)

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار