کد خبر: 881005
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
مذاكره‌كننده اتحاديه اروپا در مسئله خروج بريتانيا از اين اتحاديه  گفت: همه بايد آماده شكست اين مذاكرات بوده و براي آن برنامه داشته باشيم. 
به گزارش روزنامه گاردين، ميشل بارنيه، مذاكره‌كننده اتحاديه اروپا براي مسئله برگزيت (خروج بريتانيا از اتحاديه اروپا) گفت: بروكسل برنامه‌هاي احتمالي شكست مذاكرات را طراحي كرده است. 
بارنيه كه اخيراً به لندن دو هفته فرصت داده است تا برنامه‌هاي مالي خروج را به ‌طور شفاف بيان كند، در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوي ديمانش گفت: شكست مذاكرات برگزيت گزينه دلخواه نيست، اما امكان آن وجود دارد.  بارنيه همچنين گفت: همه كشورهاي عضو اتحاديه اروپا، بازرگانان و شركت‌هاي تجاري بايد براي شكست برگزيت برنامه داشته باشند. وي افزود: در تاريخ 19 مارس 2019 كه روز پاياني مذاكرات برگزيت تعيين شده به بريتانيا با ديد كشور سوم نگاه مي‌شود. اين اظهارات در حالي بيان شد كه ترزا مي، ‌نخست وزير بريتانيا فشارهاي زيادي را در رابطه با برگزيت در داخل كشور متحمل شده است.  تا‌كنون بيش از پنج دور مذاكرات برگزيت برگزار شده، اما هنوز لندن و بروكسل به توافقي در زمينه برنامه‌هاي مالي خروج و روابط دو طرف بعد از آن دست نيافته‌اند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار