کد خبر: 880737
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
معاون بنیاد علوم وحیانی اسراء در بندرعباس:
معاون فرهنگی بنیاد علوم وحیانی اسراء گفت: مرکز تخصصی تفسیر قرآن وابسته به علامه جوادی آملی به‌زودی در هرمزگان راه اندازی می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد علوم وحیانی اسراء گفت: مرکز تخصصی تفسیر قرآن وابسته به علامه جوادی آملی به‌زودی در هرمزگان راه اندازی می‌شود.

ابوالفضل خراسانی اظهار داشت: مرکز تخصصی تفسیر وابسته به علامه جوادی آملی به‌زودی در هرمزگان راه اندازی می‌شود که در این مرکز با بیان ساده تفسیر قرآن علامه جوادی آملی ارائه می‌شود که به حوزه و دانشگاه کمک خواهد کرد.

وی به تصویب اجرای طرح ملی ملکوت در هرمزگان با محوریت دفتر علامه جوادی آملی در این نشست اشاره کرد و افزود: جشنواره ملی ذوی القربی با موضوع اهل بیت (ع)، همایش ملی بازار اسلامی و طرح معرفت علم در دانشگاه‌ها و مدارس از دیگر برنامه‌های طرح ملی ملکوت است.

معاون فرهنگی بنیاد علوم وحیانی اسراء ادامه داد: طرح ملی ملکوت با همکاری بنیاد فرهنگی اسرا در هرمزگان اجرایی خواهد شد که در این طرح مباحث فرهنگ عمومی با محوریت قرآن و عترت در دستور کار است و در همه زمینه‌های معرفتی و دینی از محیط زیست و تفسیر قرآن و سبک زندگی و دین تولید محتوا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: عدم رعایت قانون مشکل اصلی جامعه است و باید در دانشگاه‌ها، مدارس و خانواده ها به این موضوع توجه جدی شود.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ادامه داد: نیاز است همه دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی به آسیب شناسی و برررسی رعایت نشدن قانون در جامعه بپردازند و نتیجه گزارش‌های خود را در نشست بعدی ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر