کد خبر: 880546
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج گفت: نقش نیروی انتظامی در نظام اسلامی یک نقش بسیار فراگیر و پلیس منشأ پیشرفت در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج گفت: نقش نیروی انتظامی در نظام اسلامی یک نقش بسیار فراگیر و پلیس منشأ پیشرفت در جامعه است. سردار محمديان فرمانده انتظامي استان البرز هم در اين ديدار گفت: نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت با جدیت برخورد می کند و در این زمینه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان را در الویت و دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار ما، آیت الله " حسینی همدانی " در دیدار با فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جایگاه پلیس در جامعه تغییرات موثری و مثبت زیادی داشته است.

وی افزود: در زمان طاغوت نیروهای مسلح از جمله سازمان پلیسی وجود داشت که درمقابل مردم ایستاده بود ولی امروز پلیس از مردم و در کنار مردم است. این مقام مسئول بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در بیانات گهربار خود فرموده اند امروز نیروی انتظامی یک سازمان عزتمند است که امنیت جامعه را با رأفت و مهربانی تأمین می کند. وی ابراز کرد: امروز نیروی انتظامی منشأ پیشرفت در جامعه است چراکه یکی از لازمه های اصلی رشد و توسعه وجود امنیت بوده که این نیرو از ارکان اصلی تأمین کننده آن است. آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: پیشرفت های علمی، صنعتی، نظامی و ... که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب نصیب ملت ایران شده است حاصل تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان (عج الله) است که نیروی انتظامی هم افتخار این خدمتگزاری به مردم را دارد. وی تأکید کرد: دشمنان نظام درصدند تا با هرترفندی شده همانطورکه اوضاع منطقه را متشنج کرده اند امنیت کشوراسلامی ما را نیز به هم بزنند که با وحدت و همدلی مردم و مسئولان راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه کرج تبیین کرد: استکبار در منطقه آتشی را برافروخته که می خواهد ایران را نیز در این آتش بسوزاند و کشور ما با عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون پاک شهدا، خلیل وار در این آتش با عزت و سرافرازی ایستاده است. فرمانده انتظامی استان قبل از بیانات نماینده معزز ولی فقیه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: رشد و ایجاد تغییر و تحولات اساسی در استان مستلزم یک کار انقلابی و مدیریت جهادی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اقدامات مربوط به ارتقای کمی و کیفی عملکرد پلیس را پیگیری می کند که ارتقای جایگاه انتظامی استان یکی از این اهداف است. سردار محمدیان بیان کرد: نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت با جدیت برخورد می کند و در این زمینه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان را در الویت و دستور کار خود دارد.

این مقام انتظامی ابراز کرد: نیروی انتظامی با تمام توان برای ارتقای نظم و امنیت در جامعه می کوشد و از هیچ ایثارگری دریغ نخواهد کرد.

کشف 226 کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی استان اعلام کرد در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، ٢٢٦ کیلوگرم مواد مخدر و آلات و ادوات مصرف مواد کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار " عباسعلی محمدیان " روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح طی 48 ساعت گذشته برای ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز استان انجام شد. وی اضافه کرد: در این طرح ٣ قاچاقچی و ٣٧ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند. وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از٧ تن مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان کشف شده است. سردار محمدیان خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر تا حصول اهداف پیش بینی شده همچنان ادامه دارد. این مقام انتظامی گفت: از شهروندان استان البرز می خواهیم برای ناامن کردن فضای مجرمان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند. فرمانده انتظامی استان در پایان به مجرمان هشدار داد به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

کشف بیش از 37 کیلوگرم مواد مخدر در فردیس
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف بیش از 37 کیلو گرم مواد مخدر و جمع آوري و دستگیري بیش از 160 متهم و معتاد در مهر ماه سال جاري خبر داد. به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ"ایوب احمدی"در تشریح این خبر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف بيش از 24 کيلوگرم تریاک،12 کیلوگرم گراس، 330 گرم شيشه ، 5 گرم حشيش و 159 گرم هروئين شدند . سرهنگ احمدی با اعلام این خبر بيان کرد: در پنج مورد طرحی که در مهر ماه سال جاری در این شهرستان اجرا شده 162 نفر در این خصوص دستگير و جمع آوری شدند که از این تعداد 42 نفرنگهدارنده مواد مخدر،28 نفر خرده فروش، پنج نفر توزیع کننده، یک نفر تولید کننده، 74 نفر معتاد و 12 نفر قاچاقچی مواد مخدر بودند. وی افزود: همچنين در مهر ماه سال جاری دو باند مواد مخدر توسط ماموران منهدم شد. ریيس پليس فردیس در پایان اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و عاملان توزیع مواد افيونی یکی از اولویتهای اساسی این فرماندهی است و اجرای طرح های پاکسازی و طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در این شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

دستگیری دعانویس کلاهبردار در اشتهارد
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری رمال و دعانویس قلابی و کلاهبردار در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ " مصطفی جوکار" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش و شکایت حضوری چند خانم مبنی بر کلاهبرداری از آنها به شیوه ای خاص توسط شخصی که خود را دعانویس معرفی کرده بود موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی اشتهارد قرار گرفت. وی ادامه داد: فرد مورد نظر که ساکن قزوین و خود را " سید " معرفی کرده به آنان گفته بود که در قبال اخذ مبالغی می تواند مشکل گشا باشد و با همدستی خانمی به سوژه هایی که شناسایی می کردند پیشنهاد نوشتن دعا و رمالی داده و از این طریق از هرکدام در چند مرحله حدود ده میلیون تومان کلاهبرداری می کرد. سرهنگ جوکار بیان کرد: با همکاری شاکیان پرونده فرد مورد نظر توسط عوامل پلیس دستگیر که در تحقیقات اولیه مشخص می شود دارای بیش از پانزده فقره پرونده کلاهبرداری و سرقت است. این مقام انتظامی ابراز کرد: متهم مذکور توانسته بود از بیش از ده خانم که ساکن اشتهارد و اکثراً غیربومی بودند کلاهبرداری نماید که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

نقش موثر معتمدين در كمك به حفظ امنيت شهر
فرمانده انتظامي شهرستان كرج نقش معتمدين در كمك به حفظ امنيت و ايجاد آرامش شهروندان را موثر و مهم ارزيابي كرد. سرهنگ " حسنعلي فيروزخواه " ، جايگاه و مسئوليتي كه در اختيار پليس است را امانت دانست و گفت : نيروي انتظامي در جهت خدمت رساني بهتر و بيشتر به مردم بي وقفه تلاش مي كند و اميدواريم با ارتقاي تعاملات مثبت بين نيروي انتظامي و معتمدين، بيش از پيش شاهد پيشبرد امورات به نحو شايسته و همچنين امنيت پايدار در شهر باشيم. وي افزود : بي ترديد همواره اعتماد و مشاركت اجتماعي و نقش شهروندان در ايجاد امنيت اجتماعي از جمله متغير هاي مهمي هستند كه در دستيابي كشور به توسعه پايدار نقش حائز اهميتي دارد و پليس كرج نيز در بسترسازي اين مهم، برنامه هاي جامعي را با رويكردي اجتماعي اجرايي ساخته است. اين مقام انتظامي با بيان اينكه امنيت يك توليد اجتماعي است ادامه داد: امروزه تمامي تلاش ها و فعاليت هاي انساني و رشد وتوسعه پايدار جامعه بشري وابستگي مستقيمي به ضريب امنيت در جامعه دارد و تحقق ابعاد مختلف اين امنيت پايدار، نيازمند روزآمدي سازمانهاي تامين كننده امنيت بوده كه نيروي انتظامي از شاخص ترين اين سازمان هاست.

سرهنگ فيروزخواه در پايان با اشاره به فرهنگ سازي و تدوين برنامه هاي فراگير در نيروي انتظامي در راستاي استفاده هدفمند از نيروي مردمي براي مقابله با آسيب ها و معضلات اجتماعي، امر به معروف و نهي از منكر را از شاخصه هاي مهم مشاركت مردم در ارتقاء امنيت اجتماعي بر شمرد و بيان داشت : قانون كشور اسلامي ما نشات گرفته از شرع و با نظارت علماي دين در جامعه اجرايي مي شود و در تحقق مطلوب آن امر به معروف و نهي از منكر از ملزوماتي است كه بايد تك تك آحاد جامعه بدان توجه داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار