کد خبر: 880389
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
مديرعامل سازمان مديريت صنعتي:
مديرعامل سازمان مديريت صنعتي گفت: براي دستيابي به اهداف اسناد بالادستي ناگزير به تحول در مديريت منابع انساني هستيم.
محمدعلي محمدي در سيزدهمين كنفرانس توسعه منابع انساني، اظهار داشت: براي تحقق برنامه‌هايي چون رشد اقتصادي 8درصدي و كاهش نرخ بيكاري از 13 و اندي درصد فعلي به 8درصد راهي نداريم جز توجه به مديريت منابع انساني. وي به چشم‌انداز 1404 كه ايران را كشوري توسعه‌يافته و در جايگاه نخست علمي فناوري منطقه متكي بر منابع انساني و بهره‌مند از محيط‌زيست مطلوب قرار مي‌دهد اشاره کرد و گفت: اگر چالش نيروي انساني فعلي را تدبير كنيم، قطعاً آن را به فرصت تبديل مي‌كنيم و در غير اين صورت بحران سال‌هاي آينده انتظارمان را مي‌كشد. 
مديرعامل سازمان مديريت صنعتي همين‌طور اضافه شدن 3ميليارد نفري جمعيت جهان را در سه دهه گذشته يادآور شد و گفت: اين افزايش جمعيت از يكسو و نبود آمادگي لازم از سوي ديگر مسائل زيست‌محيطي زيادي را ايجاد كرد كه زمينه‌ساز رخدادهاي طبيعي و غيرطبيعي شد. 
وي بشر امروز را در چالش پيش‌رو تا سال 2040 در مواجهه با دنياي مجازي دانست و گفت: در طي سال‌هاي آينده دنياي مجازي به واقعيتي تبديل مي‌شود كه دنياي كسب‌و‌كار را با تغيير و تحولي اساسي مواجه خواهد كرد كه اين نيز لزوم توجه بيش‌از‌ پيش به مديريت منابع انساني را انكارناپذير مي‌نماياند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار