کد خبر: 880347
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
مدير روابط عمومي بانك سينا در گفت وگو با «جوان» مطرح كرد
مدير روابط عمومي بانك سينا از همكاري اين بانك با بنياد علوي و كميته امداد در اعطاي تسهيلات اشتغالزايي در مناطق محروم خبر داد.
شمس نظري، در گفت‌وگو با «جوان» افزود: اين تسهيلات تا سقف2 ميليارد تومان براي طرح‌هاي كوچك و متوسط در مناطق محروم با نرخ سود پايين است كه در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي و در قالب تفاهمنامه‌اي ميان بنياد علوي و كميته امداد به متقاضيان اعطا مي‌شود. 
مدير روابط عمومي بانك سينا با اشاره به خدمات اين بانك به مناطق محروم گفت: از آنجايي كه اين بانك در سراسر كشور شعبات متعددي دارد، از اين رو با تفاهمنامه‌اي كه با معاونت مناطق محروم رياست‌جمهوري به امضا رسانديم، اقدام به اعطاي تسهيلات تا سقف ۲ ميليارد تومان با نرخ 8درصد كرديم. 
نظري همچنين افزود: در پايان سال ۹۵ قصد چاپ و توزيع سررسيدهاي جديد را داشتيم كه با تصويب هيئت مديره هزينه‌ چاپ اين سررسيدها و كاهش تبليغات را كه بالغ بر ۳ تا ۴ ميليارد تومان مي‌شد، جمع‌آوري و اقدام به خريد ۳۰ دستگاه آمبولانس براي مناطق محروم كشور كرديم كه به وزارت بهداشت تحويل داده شد. 
وي همچنين از انعقاد قرارداد همكاري با صندوق توسعه ملي براي پرداخت تسهيلات ريالي در بخش كشاورزي، آب، منابع طبيعي و محيط‌زيست خبر داد و گفت: نرخ سود اين تسهيلات 14 درصد در سال و كل مدت تأمين مالي هفت سال است. 
وي گفت: فعاليت‌هاي واجد اولويت و قابل‌قبول جهت اعطاي تسهيلات عبارتند از: احداث گلخانه و توليد محصولات گلخانه‌اي، طرح‌ها و فعاليت‌هاي زيربخش شيلات، پرورش ماهيان دريايي در قفس، گرم‌آبي و سرد‌آبي، خاويار، ميگو و تجهيزات صيادي. 
همچنين ديگر طرح‌ها شامل افزايش بهره‌وري مصرف آب از طريق روش‌هاي نوين آبياري و فناوري‌هاي روزآمد و نيز طرح‌هاي تأمين، تصفيه و انتقال آب، خدمات مكانيزه كشاورزي و طرح‌هاي زيست‌محيطي و منابع طبيعي اعلام شده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار