کد خبر: 880257
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
استفاده از دوچرخه هاي شهرداري اصفهان نسبت به ۴ سال گذشته رشد ۸ برابري داشته است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بااشاره به استقبال شایان شهروندان اصفهانی: بیان داشت :در شهر اصفهان ۵۰ دوچرخه سرا با ۱۲۰۰ دوچرخه دایر شده و به شهروندان خدمت رسانی می کنند و امسال از رشد ۸ برابری برخوردار شده است .

علیرضا صلواتی گفت : قرار نیست ایستگاه های دوچرخه، سهم دوچرخه سواران را افزايش دهند بلکه در صدد گسترش فرهنگ سازي براي استفاده  هر چه بيشتر شهروندان از دوچرخه هستيم ودر آینده نزدیک این حرکت تبدیل به  فرهنگ ونهادینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمارها، ، اذعان داشت: در حال حاضر شرايط براي دوچرخه سواري شهروندان بهتر، جانمايي دوچرخه سراها مناسب تر وخدمات دوچرخه در دوچرخه سراها رايگان شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: سیاست ما این است که هر شهروند اصفهانی يک دوچرخه سوار باشد از اين رو طرح «بفرماييد دوچرخه» را در شهر اصفهان اجرا کرديم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با اجرای طرح بفرمایيد دوچرخه بيش از ۱۵ هزار دوچرخه در شهر اصفهان به فروش رفت، اظهارکرد: فاز دوم اجراي اين طرح را با اولويت نهادها و ادارات، پيش مي بريم تاکارمندان ادارات دولتي و خصوصي به دوچرخه سواري تشويق شده و سهم استفاده از دوچرخه را افزايش دهيم.

وی خاطرنشان کرد:دغدغه مدیریت شهری اصفهان گسترش مسیرهاي ايمن براي دوچرخه سواران در شهر است.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار