کد خبر: 880127
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
فرمانده سپاه استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برقراری امنیت پایدار در کشور مهم‌ترین مسئله‌ای است که ما به دنبال آن هستیم چرا که در هشت سال جنگ دفاع مقدس برای دستیابی به امنیت در کشور رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری انجام یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در مراسم یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اظهار داشت: کشور و ملت ایران هدف اصلی آمریکاست که با نشانه رفتن نظام اسلامی در نظر دارد اعتقادات، ارزش‌ها و باورهای اسلامی ما را زیرسئوال ببرد که به طور حتم نمی‌تواند در این زمینه کاری از پیش ببرد.

وی افزود: ما برای دستیابی به اقتدار و عظمت کنونی کشورمان هزاران شهید والامقام را تقدیم نظام اسلامی کردیم و تسلیم شدن در مقابل دشمنان موضوعی نیست که به این آسانی باشد بلکه وظیفه ما در عصر کنونی اتحاد و بصیرت و گوش فرا سپردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام کشورمان تاریخ‌ساز کشورمان هستند که نباید راه و هدف آن‌ها گم شود بلکه باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدا به بهترین شکل و به طور منظم به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

بابازاده بیان کرد: بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی دو محور مهم برای دستیابی به تمامی اهداف مورد نظر است که در این زمینه تمام مسئولان و دستگاه‌های مربوطه رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند که نیاز است به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند و در این زمینه تلاش بر این است که همگان نیز در این مسیر مهم و اساسی گام بردارند.

وی تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار در کشور مهم‌ترین مسئله‌ای است که ما به دنبال آن هستیم چرا که در هشت سال جنگ دفاع مقدس برای دستیابی به امنیت در کشور رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری انجام یافته و رزمندگان و شهدای والامقام کشورمان با جان و دل در مقابل کفر و ستم ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشجویان و دانشگاهیان وظیفه‌ای خطیر و حساس برای دفع تهاجمات فرهنگی دارند که وارد شدن در عرصه علم و تربیت در این زمینه امری بسیار مهم و ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر