کد خبر: 880086
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
پلیس اصفهان ضربتی اقدام کرد
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان از انهدام يك باند چهار نفره تهيه و توزيع كوكائين خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، و به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، سرهنگ سيدتقي حسيني اظهار كرد: در پي عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردي اهل و ساكن شهرهاي غربي كشور در زمينه قاچاق و توزيع كوكائين در اصفهان فعاليت می‌کند.

وي افزود:‌ بلافاصله موضوع در دستور كار ويژه ماموران قرار گرفت و فرد مذكور هنگام ورود به شهر اصفهان شناسايي شد. متهم كه با خودروي دوو قصد ورود به شهر را داشت توسط ماموران  پليس متوقف و دستگير شد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه در بازرسي از داخل خودرو متهم مقدار 250 گرم کوکائين کشف شد، افزود: در ادامه اين عمليات سه تن ديگر از همدستان متهم نيز در مخفیگاه‌هایشان دستگير و در بازرسي از آنها مقدار 141 گرم کوکائين كشف شد.

حسيني گفت: در اين رابطه تعداد چهار نفر دستگير و سه دستگاه خودروی سواري نيز توقيف شد كه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

وي با بيان اينكه كوكائين يك ماده بسيار اعتياد آور و مخرب است، ادامه داد: اين ماده از طبقه مواد محرك و روانگردان بوده و به خاطر قيمت بسيار گران آن معمولا در بين افراد مرفه و طبقه بالاي اقتصادي جامعه مصرف مي‌شود. كوكائين صدمات جبران ناپذيري بر سيستم اعصاب مركزي و مغز دارد و مشكلاتي چون تشويش ذهن، استرس دائمي، سوء ظن، جنون و... از عوارض مصرف اين ماده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار