کد خبر: 880042
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
كيسي افلك را به دليل آزار جنسي به مراسم اسكار راه ندهيد!
در حالي كه بعد از رسوايي هاروي واينستين، سونامي افشاگري درباره آزار جنسي چهره‌هاي سرشناس هاليوود به راه افتاده‌است، يك كارگردان با به امضا گذاشتن دادخواستي اينترنتي خطاب به آكادمي علوم و هنرهاي سينمايي و رئيس اين نهاد قصد دارد مانع از حضور كيسي افلك برنده جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول مرد سال گذشته در مراسم امسال به دليل ارتكاب آزار و اذيت جنسي شود. 
كمرون باسرت اين نامه را براي امضا در اينترنت منتشر و ادعا كرده‌است كه در سال 2010 هنگامي كه افلك مشغول بازي در فيلم مستند- داستاني «من هنوز اينجام» بوده، دو زن همكارش را با فرستادن پيام‌هاي تهديدآميز و پيشنهادهاي بي‌شرمانه مورد آزار قرار داده‌است. بر اساس سنت آكادمي، برنده اسكار بهترين بازيگر نقش اول مرد در مراسم اهداي جوايز سال بعد، اسكار بهترين بازيگر زن را اهدا مي‌كند و حالا كمرون باسرت قصد دارد با درخواستي كه مطرح كرده، مانع از حضور كيسي افلك در مراسم اسكار 2018 شود: «اهداي جايزه در مراسم اسكار افتخاري‌‌است كه كيسي افلك لايق آن نيست. به آكادمي بگوييد كار درست را انجام دهد.»

پاي «نهنگ آبي» به سينما باز مي‌شود
سحر مصيبي فيلمي درباره چالش نهنگ آبي با عنوان «ساعت ۴و ۲۰ دقيقه بيدارم كن» مي‌سازد. اين اثر براساس چالش نهنگ آبي است كه اين روزها تبديل به يك ناامني اينترنتي شده است. اين فيلمنامه پس از ماه‌ها تحقيق اجتماعي و روانشناسي درباره بحران خودكشي در نوجوانان و جوانان نوشته شده است. اين فيلم طبق توافق با تهيه‌كننده، قرار است پس از پايان مراحل نگارش فيلمنامه، سحر مصيبي آن را جلوي دوربين ببرد. سحر مصيبي پيش از اين به عنوان مستندساز فيلم «صفر تا سكو» را كارگرداني كرده است كه توانست در دهمين دوره جشنواره «سينماحقيقت» جايزه بهترين فيلم را از آن خود كند و از آذرماه امسال روي پرده سينماها مي‌رود. 

بلاتکلیفی سازمان سینمایی مقابل فيلم مدافع «بهائيت»
فيلم مدافع بهائيت در جشنواره‌هاي خارجي دست به دست مي‌شود و در جشنواره اورشليم پذيرفته شده‌است، اما سازمان سينمايي در مقابل اين فيلم همچنان بلاتكليف است! فيلم سينمايي «لرد» كه با مضموني ضدايراني توسط محمد رسول اف ساخته شده و مدافع فرقه ضاله بهائيت است، در جشنواره‌هايي مثل كن حضور يافت و برنده بخش نوعي نگاه جشنواره فيلم كن شد. تنها كاري كه سازمان سينمايي انجام داد، انتشار نامه‌اي بود كه نمايش آن را غيرقانوني اعلام كرد، اما اين فيلم همچنان در جشنواره‌هاي مختلف دست به دست مي‌شود و به تازگي قرار است در جشنواره اورشليم در ماه آگوست 2018 نيز به نمايش درآيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار