کد خبر: 879647
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خبر داد:
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از توزیع روزانه 20 هزار پرس غذا در موکب عتبه رضویه در کربلا خبر داد.

مهندس سیدخلیل منبتی گفت: طبق روال سال‏های گذشته به همت خدام و خدمه افتخاری حرم مطهر رضوی چندین موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کشور عراق و مرزهای منتهی به این کشور برپا شده است.
وی با بیان این مطلب که کلیه هزینهها و مخارج این موکب‏ها توسط خود خدمه و خدام تامین شده است تاکید کرد: موکب عتبه رضویه واقع در شهر کربلا، شارع علقمه و 200 متری حرم حضرت اباالفضل(ع) توسط فراشان حرم مطهر رضوی برپا شده است و به مدت یک هفته تا یک روز بعد از اربعین به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این مدت بیش از 140 هزار پرس غذای گرم در سه وعده صبحانه، نهار و شام میان زائران پیاده اربعین حسینی توزیع میشود همچنین بیش از 70 هزار کیک، آبمیوه و میوه و 140 هزار بطری آبمعدنی برای این ایام تدارک دیده شده است که در این موکب توزیع خواهد شد.
مهندس منبتی با اشاره به استقرار یک کانکس پزشکی در این موکب اظهار داشت: 2 پزشک مستقر در این موکب به همراه انواع و اقسام داروهای مورد نیاز این ایام آماده خدمترسانی به زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار