کد خبر: 879495
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه گفت:
رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه گفت: جهت ساماندهی متکدیان در شهر مددسرا توسط شهرداری ارومیه احداث شده است.

 به گزارش جوان وبه نقل ازه گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه  بهروز فریور نیا، رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه   با بیان اینکه نیروهای سازمان پس از جمع آوری متکدیان درسطح شهر اقدام به ساماندهی آن ها در مددسرای شهرداری ارومیه  می کند، افزود:  دستگاه های مختلف از قبیل بهزیستی، نیروی انتظامی وسایر ارگان های مربوطه در این حوزه درباره آن ها تصمیم گیری کرده و هرفردی به دستگاه مربوطه خود برای رسیدگی محول می شود.

وی ادامه داد:  درتمامی مناطق پنج گانه شهرداری ارومیه مکان هایی مربوط به این سازمان جهت انجام وظایف  امور سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری مستقر شده است.

رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز ،جمع آوری متکدیان و برخورد با دستفروشان را جز وظایف اصلی این سازمان برشمرد وعنوان کرد: اکثر ساخت وسازهای انجام شده در ارومیه کاملا قانونی بوده و این سازمان  در موضوع  ساخت و سازهای غیر قانونی  به طوری جدی  عمل کرده است.

وی در پایان مهاجر پذیر بودن ارومیه  را جز عوامل اصلی گسترش دستفروشی در ارومیه عنوان کرد و تاکید کرد: مشکل اصلی این سازمان برخورد با دستفروشانی است که اقدام به سد معبر در خیابان ها می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر