کد خبر: 879040
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری 150 عنوان برنامه فرهنگی، علمی، آموزشی و مذهبی در هفته بسیج دانش آموزی در این استان خبرداد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری 150 عنوان برنامه فرهنگی، علمی، آموزشی و مذهبی در هفته بسیج دانش آموزی در این استان خبرداد.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با ایثارگری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان و دانش آموزان شهید هشت سال دوران دفاع مقدس با شعار دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی به مدت یک هفته، از هشتم آبان، روز شهادت حسین فهمیده تا 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار برگزار می شود.
وی ادامه داد: اجرای رزمایش پدافند غیر عامل در 12 شهرستان استان مرکزی، برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرمانداران و مسئولان، اجرای مسابقات مقاله نویسی، برگزاری آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت در سراسر استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و شهدای دانش آموز شهید والامقام احمدرضا عباسی و برگزاری یادواره شهیدان ذوالفقار و زینب کمایی از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در این استان است.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، برگزاری اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی، اعزام دانش آموزان استان به چهارمین اجلاس کنگره ملی همفکری آینده سازان و دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در استان از برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج دانش آموزی است
سرهنگ گلشن زاده گفت: عطر افشانی قبور مطهر شهدای دانش آموز، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی دختر و پسر همراه با نمادهای سازمانی در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور، تشکیل حلقه صالحین در محل نماز جمعه و حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در آیین ملی مبارزه با استکبار جهانی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش اموزی در استان مرکزی است.
وی یادآور شد: اعزام هشت هزار و 200 نفر از دانش آموزان استان مرکزی به اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده که تا کنون 2 هزار و 300 نفر به این اردوها اعزام شده اند.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اعزام دانش آموزان به اردوهای های راهیان نور از هفدهم مهرماه امسال آغاز و پیش بینی می شود اعزام ها تا تاپایان سال جاری، بیشتری از برنامه ریزی انجام شده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار