کد خبر: 879039
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
رئیس ستاد اربعین استان مرکزی :
رئیس ستاد اربعین استان مرکزی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی ۶۰ هزار زائر حسینی اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین از سوی ستاد اربعین استان مرکزی اندیشیده شده است.

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی ۶۰ هزار زائر حسینی اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین از سوی ستاد اربعین استان مرکزی اندیشیده شده است.

عزیز فیلی رئیس ستاد اربعین استان مرکزی ضمن بیان اینکه ستاد اربعین استان پارسال به بیش از ۳۰ هزار زائر در کشور عراق خدمات رسانی کرده، اظهار داشت: ستاد اربعین استان مرکزی در هفت موکب در صحن حضرت زهرا(س)، مرقد مطهر امام علی(ع)، یک موکب در شهر کاظمین و در مجاورت آرامگاه ملکوتی امامین جوادین(ع)، یک موکب از شهرستان محلات در عمود ۸۰۹، یک موکب با مشارکت چهار هیات مذهبی اراک در عمود ۸۱۸، یک موکب از شهرستان محلات در عمود ۱۱۷۳ و یک موکب از شهرستان ساوه در عمود ۱۲۲ به زائران حسینی خدمات رسانی می کند.

رئیس ستاد اربعین حسینی استان مرکزی بیان کرد: سه موکب از شهرستان خمین در مجاورت حرم ملکوتی حضرت سیدالشهدا(ع)، خیابان جمهوری و ابتدای خیابان حله و یک موکب از شهر شهباز در کربلای معلی به زائران حرم حسینی(ع) خدمات رسانی دارند.

وی گفت: ستاد اربعین استان مرکزی همچنین هشت موکب در شهرستان های زرندیه، ساوه، روستای خیرآباد اراک، ورودی شهر اراک(میدان انقلاب) و میدان بسیج اراک، مسجد موسی بن جعفر(ع) این شهر، شهر توره و مهران برای پذیرایی به مسافران دایر کرده است.

فیلی با بیان اینکه خدمات رسانی ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی به زائران از هشتم صفر آغاز می شود، افزود: این فرآیند معنوی تا ۲۰ صفر و روز اربعین حسین(ع) ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد اربعین حسینی استان مرکزی توضیح داد: هر یک از شهروندان که تصمیم به شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند باید با در دست داشتن روادید به مرزها مراجعه کنند و در غیر این صورت نمی توانند از کشور خارج شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار