کد خبر: 878725
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
استاندار سمنان از جمع آوری نزدیک به سه میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم این استان برای هزینه در اربعین امسال خبر داد.

 محمدرضا خباز در سیزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان اظهار کرد: تاکنون 465 میلیون تومان کمک نقدی و 2.5 میلیارد تومان کمک غیر نقدی مردم استان توسط فرمانداران جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: کار جمع آوری کمک های مردمی برای این راهپیمایی بزرگ و باشکوه و خدمت به زوار امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر از مسوولان ستاد هماهنگی اربعین گفت: بر خود واجب می‌دانم از تلاشهای بی شائبه شما در هر کسوت و موقعیتی که هستید و در مسیر خدمت به زائرین امام حسین گام برمی دارید، تشکر کنم.

خباز تصریح کرد: ما و شما به وجودی خدمت می کنیم که خداوند جهان خلقت را به خاطر وجود ذی جود آنها پدید آورد و لذا هر چه بیشتر در این مسیر خدمت کنیم، آثار آن در دنیا و آخرت به ما بیشتر برمی گردد.

استاندار سمنان با بیان اینکه نباید نگران مسائل مادی بود گفت: هرچه ما نیت خود را خالص تر کرده و بیشتر با امام(ع) ارتباط برقرار کنیم این مراسم باشکوهتر و دشمن شکن تر برگزار خواهد شد.

خباز بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار کردن این آیین تاکید کرد و افزود: باید هرچه در توان داریم به کار ببریم و بدانیم که عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در گرو برگزاری باشکوه این حرکت عظیم است.

وی با بیان اینکه کارها باید مردمی باشد گفت: باید کار مردم را به خود آن ها واگذار کنیم و دولت امنیت را تأمین و بر آن نظارت کند. چرا که در این صورت است که کارها ماندگار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار