کد خبر: 878710
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی گفت: همایش " نماز در فضای مجازی " به همت ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه در سالن همایش‌های شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

اسد الله ضیایی اظهار داشت: با توجه به گسترش  فضای مجازی در زندگی روزمره افراد درصدد هستیم این همایش را با حضور کارشناسان و متخصصان امر در این زمینه برگزار کنیم.

وی افزود: همایش " نماز در فضای مجازی " با هدف معرفی و شناساندن ابعاد مختلف این فریضه زیبای الهی، تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

ضیایی ادامه داد: تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نماز در فضای مجازی، جریان‌سازی و هدایت جوانان و نوجوانان در راستای فعالیت در این حوزه، شناسایی و استفاده از  تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی  از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

ضیایی اظهار داشت: فعالان، متخصصان و کارشناسان حوزه فضای مجازی، در این همایش به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند یافت.

مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی حضور اساتید دانشگاهی را در این همایش یکی از ظرفیت‌ها و مزیت‌های علمی این همایش ذکر کرد و گفت: همچنین رئیس پلیس فتا استان به عنوان یکی دیگر از مهمانان حاضر در این همایش سخنرانی کرده و آسیب‌ها و ظرفیت‌های فضای مجازی را تشریح می‌نماید.

ضیایی در ادامه اصحاب رسانه را خادمان نماز ذکر کرد و افزود: اصحاب رسانه و فرهنگ هر کدام با اطلاع رسانی‌های خوب و مناسب خود در این حوزه می‌توانند سهم خود را در راستای گسترش فرهنگ نماز در همه ابعاد آن  در فضای حقیقی و فضای مجازی کشور به خوبی ایفا کرده و به عنوان خادم یاران نماز معرفی شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر