کد خبر: 878249
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

از صبح فردا (پنج‌شنیه، چهار آبان) هفته هفتم لیگ‌ برتر واترپلوی ایران با برگزاری دو دیدار آغاز شده و روز جمعه پنجم آبان با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، هفته‌ی هفتم لیگ‌ برتر واترپلوی ایران با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد. دیدارهای این هفته از فردا (پنج‌شنبه، چهار آبان) با برگزاری دو دیدار به میزبانی تهران آغاز می‌شود و آخرین دیدار این هفته روز جمعه (پنجم آبان) به میزبانی شهر گچساران برگزار می‌شود تا رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر واترپلو به پایان برسد.

در نخستین بازی این هفته، دو  تیم سایپا و نوفلاح از ساعت ۱۷:۰۰ روز پنج شنبه در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران به مصاف هم می‌روند. شاگردان مهدی پنام‌تاش مانند فصل گذشته مدافع عنوان قهرمانی هستند و تا به این‌ جای کار در این فصل توانسته‌اند جایگاه نخست جدول لیگ را به خود اختصاص دهند. سایپا برای ادامه‌ی صدرنشینی خود، در این هفته نیاز به پیروزی دارد.

در ادامه و دومین بازی این هفته، تیم‌های نیروی زمینی ارتش (نزاجا) و تیم نماینده‌ی اصفهان در مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. این بازی نیز از ساعت ۱۸:۱۵ در استخر بین المللی ۹ دی تهران پیگیری می‌شود. به نظر می‌رسد تیم نماینده‌ی اصفهان برای بهتر کردن شرایط امتیازی خود پا به این مسابقه می‌گذارد.

در سومین و آخرین بازی این هفته روز جمعه (پنجم آبان) دو تیم نفت و گاز گچساران و تیم دانشگاه آزاد (قهرمان فصل گذشته) در مقابل هم به میزبانی گچساران به آب می‌زنند. تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ واترپلوی ایران از ساعت ۱۵:۰۰ در شهر گچساران در مقابل هم قرار می‌گیرند. در این مسابقه تیم گچساران برای ادامه روند خوب در این فصل و تیم دانشگاه ازاد برای دور نشدن از صدر جدول پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

شایان به ذکر است که به دلیل حضور تیم ملی واترپلوی ایران در مسابقات فیناترافی که به میزبانی کشور مالت برگزار شد، این رقابت‌ها از هفته قبل به این هفته تغییر زمان دادند. تیم ملی واترپلوی ایران به همراه تیم مالت به دلیل دیسکالیفه اعلام شدن ا جدول مسابقات حذف شد.

هم‌چنین صبح روز جمعه یکی از دیدارهای معوقه هفته دوم بین تیم‌های نوفلاح و نماینده‌ی اصفهان پیگیری می‌شود. این دیدار از ساعت ۱۱:۳۰ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران برگزار می‌شود. دیگر دیدار معوقه هفته دوم نیز روز سه‌شنبه (نهم آبان) بین دو تیم صدر جدولی سایپا و امیدیه برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار