کد خبر: 877929
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دیده‌بان
بالاخره و بعد از حواشي‌ و نقدها و نظرها و حمايت‌ها، فيلمنامه «لاتاري» مهدويان مجوز ساخت گرفت.
وحید مهری

«تسنيم» خبر داد كه در تازه‌ترين جلسه شوراي پروانه ساخت با فيلمنامه‌هاي «لاتاري» به تهيه‌كنندگي سيدمحمود رضوي و به نويسندگي مشترك محمد حسين مهدويان و ابراهيم اميني در زمينه اجتماعي موافقت به عمل آمد.  «لاتاري» مهدويان چند ماه با حواشي بسياري دست و پنجه نرم كرد. پس از ارائه اين فيلمنامه به شوراي پروانه ساخت، اعضاي اين شورا در ابتدا مخالفت خود را با صدور پروانه ساخت اين فيلمنامه اعلام كردند.  با روي كار آمدن اعضاي جديد شوراي پروانه ساخت، بالاخره پروانه ساخت «لاتاري» ساخته شد و مهدويان هم در صفحه اينستاگرام خود تصويري منتشر كرد كه نشان مي‌داد، جشن كوچكي را براي دريافت پروانه ساخت فيلمنامه جديدش برپا كرده است. 

فخيم‌زاده: نمي‌توانم براي تلويزيون سريال بسازم
 مهدي فخيم‌زاده با اشاره به اينكه در روز نمي‌تواند بيشتر از سه تا چهار دقيقه فيلمبرداري كند، اين موضوع را دليل اصلي همكاري‌نكردن در پروژه‌هاي اخير تلويزيون عنوان كرد.  اين كارگردان تلويزيون ضوابط حاكم بر تلويزيون را يكي از علل بسته‌بودن دست اين رسانه براي پخش وسيع‌تر آثار نمايش برشمرد و گفت: در مورد چندين سريال با من صحبت شده است، ولي هيچ‌كدام تا به حال سرانجامي نداشته است؛ چراكه سريالي كه از نظر من توليدش هفت تا هشت ماه زمان مي‌برد، مي‌خواهند در چهار ماه توليد شود. البته در اين مسئله هم آنها حق دارند و هم من. من نوع كارم به گونه‌اي است كه نمي‌توانم روزي بيشتر ازسه،چهار دقيقه فيلم بگيرم، ولي آنها به كسي احتياج دارند كه روزي 10 دقيقه فيلمبرداري كند!

پنجمین اتهام تجاوز جنسي پولانسکی به نوجوانان
ماريان برنارد، پنجمين زني است كه پولانسكي، كارگردان مشهور لهستاني را به تجاوز جنسي متهم كرده است.  گاردين گزارش داده كه يك هنرمند كاليفرنيايي پولانسكي را به تجاوز در 10 سالگي متهم كرده‌است تا پنجمين شاكي پرونده تجاوز او باشد. ماريان برنارد به روزنامه «سان» گفته است او در سال 1975، دو سال پيش از فرار پولانسكي از امريكا، به او تجاوز كرده است. اين هنرمند مدعي شده كه اين اتفاق در ساحلي در كاليفرنيا در پي عكاسي رخ داده است، جايي كه كارگردان از او خواسته‌بود در حالت برهنگي ژست بگيرد.  
برنارد گفت: «در ابتدا فكر مي‌كردم فقط با مادرم به ساحل مي‌روم. براي اندك زماني آنجا بوديم و سپس او آمد. مادرم توضيح داد، اين مرد مي‌خواهد از كت خز من عكس بگيرد. خيال مي‌كردم عكس در مجله يا چنين چيزي منتشر مي‌شود.‌» برنارد مي‌گويد كه پولانسكي در ابتدا عكس‌هايي از او با لباس خز و مايو مي‌گيرد و سپس از او مي‌خواهد ژست برهنه بگيرد. او مي‌افزايد: «در آن لحظه فهميدم مادرم رفته است. نمي‌دانم كجا رفته بود و واقعاً نمي‌خواستم او مرا ترك كرده باشد؛ ولي او مدت طولاني آنجا نبود. بعد پولانسكي به من تجاوز كرد.»

حال مشايخي فعلاً بهتر است
جمشيد مشايخي، بازيگر پيشكسوت و شناخته‌شده كشور دو روز است در بيمارستان بستري است.
 با وجود اينكه اين بازيگر محبوب و كهنه‌كار در روز اول وضعيت مساعدي نداشت، خوشبختانه نسبت به قبل بهتر شده و وضعيت مناسب‌تري پيدا كرده‌است . اين استاد بازيگري طي روزهاي گذشته به دليل درد شديدي كه در سر و ناحيه كليه داشت، بار ديگر به بيمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌هاي ويژه تحت درمان قرار گرفت.  وكيل مشايخي در گفت‌و‌گويي با «ايسنا» گفته است، وضعيت استاد مشايخي از روز قبل بهتر شده و فعلاً در بخش عادي بيمارستان بستري است.  اين هنرمند تا به امروز ايفاگر نقش‌هاي ماندگاري بوده است كه از جمله آنها مي‌توان به فيلم‌هاي «گاو»، «قيصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنكبوت»، «كمال‌الملك»، «گل‌هاي داوودي»، «آوار»، «پدر بزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه‌اي روي آب»، «يك بوس كوچولو»، «جرم»، «سيزده59» و مجموعه‌هاي «هزاردستان»، «داستان‌هاي مولوي»، «سلطان صاحبقران»، «امام علي(ع)»، «پهلوانان نمي‌ميرند» و «ستايش» اشاره كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار