کد خبر: 877659
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزادی المپیک گفت: حدود یک هفته است که تمریناتم را شروع کرده‌ام تا برای مسابفات پیش رو آماده شوم.

کمیل قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضورش در ائتلاف قهرمانان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به اینکه ما اکنون ورزش حرفه‌ای را تجربه می‌کنیم و همچنان در عرصه قهرمانی فعالیت داریم می‌توانیم با استفاده از تجربیاتمان حمایت‌های خوبی از هم صنفی‌هایمان داشته باشیم. حضور یک نماینده از ورزشکاران در هیأت رئیسه می‌تواند تاثیر بسزایی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این ائتلاف تاکنون جلسه‌ای را برای برنامه ریزی انجام داده است یا خیر، گفت: به صورت تلفنی صحبت‌هایی انجام شده است، اما بعد از نهایی شدن اعضای کمیسیون با برنامه‌ریزی بهتری پیش خواهیم رفت.

دارنده مدال نقره و برنز کشتی آزاد المپیک در پاسخ به این سوال که عضویتش در کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی چه نقشی در انتقال آن تجربیات به کمیسیون ایران دارد، گفت: به هر حال می‌توان از تجربیات مثبتی که در آن عرصه به دست می‌آید در داخل کشور هم استفاده و الگوسازی کرد. من به عنوان یک ورزشکار می‌دانم که سایر ورزشکاران با چه مشکلاتی مواجه هستند و از چه طریقی می‌توان آنها را حمایت کرد.

کمیل قاسمی درباره شرایط مصدومیتش و آغاز تمریناتش گفت: حدود یک هفته است که تمریناتم را شروع کرده‌ام، بعد از مصدومیتی که از ناحیه گردن داشتم و مسابقات جهانی را از دست دادم؛ مدتی را استراحت کردم و حالا برای حضور در مسابقات پیش رو تمرینات را آغاز کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ باشگاه‌های جهان کشتی خواهد گرفت یا خیر، گفت: صحبت‌هایی در این زمینه با من شده است، اما همه چیز به شرایط آمادگی‌ام بستگی دارد؛ اگر به آمادگی مطلوب برسم حتماً در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار