کد خبر: 877595
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر زائر از استان اردبیل در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اسفندیار هوشیار در جلسه تشریح برنامه‌های اجرایی اعزام زائران اردبیلی به کربلای معلی در اردبیل اظهار داشت: براساس پیش‌بینی حج و زیارت استان امسال بیش از 12 هزار نفر زائر از استان اردبیل در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود بیش از 5 هزار زائر از کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان از طریق استان اردبیل در این راهپیمایی باشکوه حضور داشته باشند که تدارکات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار داده شده و از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان انتظار داریم نسبت به تامین ملزومات زائران مشارکت و همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران داشته باشیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: چهار موکب نیز توسط استان اردبیل در داخل کشور و عراق برپا می‌شود که این موکب‌ها با هدف ارائه خدمات‌رسانی مطلوب در مرز بیله‌سوار، در مرز خسروی و دو موکب دیگر نیز در داخل کشور عراق و در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی برپا می‌شوند.

هوشیار بیان کرد: آماده‌سازی کارها و مقدمات خدمات‌رسانی به زائران عازم کشور عراق و منطقه سامرا از هفته آینده توسط خادمین موکب‌های استان اردبیل در دستور کار قرار داده شده که تمام تلاش ما بر این است که همانند سال‌های گذشته بهترین خدمات‌رسانی را به زائران حسینی ارائه دهیم و در اجر و ثواب اخروی سهیم باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از زائران حسینی این است که امکانات اولیه مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر