کد خبر: 877396
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
مدیرکل پست استان اصفهان :
از این به بعد بحث‌های پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام کارت هوشمند ملی و بحث تحویل گرفتن کارت در حداقل زمان ممکن انجام شده و با این کار سطح دسترسی مردم به این خدمات و زمان دریافت خدمت کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان مدیرکل پست استان اصفهان در مراسم افتتاح باجه صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان نایین، اظهار کرد: صدور کارت‌های هوشمند یکی از طرح‌های بزرگ فناوری اطلاعات در کشور بوده که مقدمه ورود به دولت الکترونیک است و بزودی در تمام شهرستان های استان  راه اندازی خواهد شد .

 سعید رجالی گفت : در راستای توسعه خدمات پستی و عمل به اساس‌نامه شرکت ملی پست که انجام امور ملی است و همچنین براساس تعاملی که بین پست استان اصفهان و اداره کل ثبت احوال استان صورت گرفت، باجه ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در پست شهرستان  دارای باجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از این به بعد بحث‌های پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام کارت هوشمند ملی و بحث تحویل گرفتن کارت در حداقل زمان ممکن انجام شده و با این کار سطح دسترسی مردم به این خدمات و زمان دریافت خدمت کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل پست استان اصفهان اضافه کرد: همچنین اعلام می‌کنیم که آمادگی داریم واحدهای سیار ارائه این خدمات در نقاط مختلف روستایی شهرستان فراهم شود تا از تردد و رفت‌وآمدهای اضافی مردم جلوگیری شده و ضمن صرفه جویی در وقت و زمان، کار مردم به سهولت به انجام رسد.

رجالی در پایان تصریح کرد: خدمات در پست 3 وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی دارد که در راستای گسترش خدمات الکترونیک پست، آمادگی داریم که این خدمات را در دفاتر روستایی و دفاتر ICT روستایی ارائه داده و گسترده کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار