کد خبر: 877377
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان خبر داد
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان از برگزاری بیش از یک هزار و 90 برنامه ویژه جوانان و نوجوانان در 153 پایگاه این شهرستان در سال 96 خبر داد.
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان به ریاست سیدعباس دانایی، رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان به همراه اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان در این جلسه با اشاره به اقدامات مطلوب پایگاه‌های اوقات فراغت در ارائه خدمات، از برگزاری بیش از یک هزار و 90 برنامه در 153 مرکز با مشارکت 14 دستگاه اجرایی در شهرستان سمنان خبر داد و خواستار برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در بخش‌های مختلف در طول سال شد.

دانایی شهر سمنان را به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر استان و تنها شهرستان با اسکان ۹۴ درصدی جمعیت شهری در کشور و دارای موقعیتی خاص نام برد و بر لزوم تعامل هرچه مطلوب‌تر دستگاه‌ها در ارائه برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد.

فرماندار سمنان با بیان رشد سالانه جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان سمنان، آموزش و پرورش را به‌عنوان بزرگ‌ترین خانواده جامعه نام برد و بر تعامل دستگاه‌ها در واگذاری امکانات و ظرفیت‌های موجود در ارائه خدمات به دانش‌آموزان تأکید کرد.

دانایی با اشاره به وجود سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان سمنان در ارائه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از افزایش 16 درصدی عضویت اعضای جدید در این مراکز در سال 96 خبر داد و بیان داشت: شهرستان سمنان امسال میزبان برگزاری جشنواره منطقه‌ای به‌صورت کشوری خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار