کد خبر: 877327
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد قمارباز كه با همدستي زن خيانتكار، مردي مزاحم را در جاده ورامين به قتل رسانده‌بود، ماجرا را شرح داد.
مرد قمارباز كه با همدستي زن خيانتكار، مردي مزاحم را در جاده ورامين به قتل رسانده‌بود، ماجرا را شرح داد. 
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23:50 يك‌شنبه، 18 تيرماه بود كه مردي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و گزارش يك قتل در جاده ورامين به عباس‌آباد، زير پل عابرپياده را اعلام كرد. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 172 حضرت‌عبدالعظيم در محل حاضر شدند. جسد متعلق به مرد جواني بود كه پشت فرمان خودروي پرايدش با اصابت ضربه چاقو به گردن و سينه‌اش به كام مرگ رفته بود. بررسي اوراق هويت مقتول نشان داد كه مرد 30‌ساله سليمان نام دارد. با تأييد خبر، بازپرس به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. 

مردي كه پليس را از ماجرا با خبر كرده بود در شرح ماجرا گفت: من داخل خانه نشسته بودم كه متوجه فرياد درگيري داخل كوچه شدم. خودم را به پنجره رسانده و به كوچه نگاه كردم. يك خودروي پرايد زير ساختمان ما پارك شده بود. من موتورسواري را ديدم كه به سرعت از كنار پرايد دور شد. در پرايد هم باز بود. از خانه بيرون آمدم و خودم را به محل رساندم و با جسد راننده پرايد پشت فرمان مواجه شدم. بعد هم به پليس110 خبر دادم. 
بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات در اين باره به جريان افتاد. شواهد حكايت از اين داشت كه مقتول هنگام پياده شدن از پرايد هدف ضربه چاقوي مرد موتور سوار قرار گرفته و به كام مرگ رفته است. 

كارآگاهان در بررسي آخرين تماس‌هاي سليمان متوجه شدند كه او قصد ملاقات با زن 35 ساله‌اي به نام پروين را داشته است. آنها در اولين گام از پروين كه خانه‌اش در نزديكي محل حادثه بود تحقيق كردند. پروين متأهل و داراي يك فرزند بود. او در اولين تحقيقات گفت كه سليمان را نمي‌شناسد، اما وقتي با تماس‌هاي خود مواجه شد، گفت كه سليمان براي او ايجاد مزاحمت مي‌كرد، اما از ماجراي قتلش خبر ندارد. 

بعد از به دست آمدن اين سرنخ بود كه كارآگاهان در بررسي بيشتر تماس‌هاي پروين متوجه شدند كه او با آرايشگر 48‌ساله‌اي به نام پري رابطه دوستانه‌اي دارد. پري علاوه بر آرايشگري اقدام به گرفتن فال قهوه و پاسور براي مشتريانش مي‌كرد و پروين هم بارها براي گرفتن فال به محل كار پري رفته بود. در جريان بررسي همين تماس‌ها بود كه سرنخ ديگري به دست پليس افتاد. خيلي زود معلوم شد كه عباس، برادر 40 ساله پري هم با پروين ارتباط دارد. بعد از آن بود كه پروين بار ديگر مورد تحقيق قرار گرفت. او در جريان بازجويي‌هاي فني پليس به قتل سليمان با همدستي عباس اعتراف كرد. او گفت: سليمان از مدتي قبل مزاحم من مي‌شد به خاطر همين بود كه پيشنهاد قتل او را به عباس دادم. عباس هم قبول كرد و از من خواست تا با سليمان قرار بگذارم. شب حادثه مطابق نقشه با سليمان قرار گذاشتم و عباس را از ماجرا با خبر كردم. او هم در محل حاضر شد و سليمان را به قتل رساند و از محل فرار كرد. 

بعد از اعتراف پروين بود كه عباس تحت تعقيب قرار گرفت. در بررسي‌هاي پليس معلوم شد كه او از خانه‌اش متواري شده است. بررسي‌ها در اين باره به جريان افتاد تا اينكه متهم عصر روز چهارشنبه، 26 مهرماه در قرچك ورامين بازداشت شد. او در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل پروين به من خبر داد كه سليمان او را به آبروريزي تهديد كرده و او را تحت فشار گذاشته است و از من خواست سليمان را به قتل برسانم كه قبول كردم. شب حادثه در حال قماربازي در خانه خواهرم بودم كه پروين تماس گرفت و گفت كه با سليمان قرار گذاشته است. من هم با موتور خودم را به سر كوچه پروين رساندم و منتظر ماندم. لحظاتي بعد سليمان با پرايد سفيدرنگ از راه رسيد و زير پل عابرپياده توقف كرد. من هم با موتور خودم را به پرايد او رساندم و قبل از اينكه بخواهد از پشت فرمان خارج شود، او را با ضربات چاقو هدف قرار دادم و از محل فرار كردم. 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از دو متهم در جريان است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار