کد خبر: 877304
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار شد که در یک بازی زیبا نهایت با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.این بازی که ساعت ۴۵/۱۶ در ورزشگاه آزادی با حضور پرنگ هواداران نساجی برگزار شد برای استقلال فرشید اسماعیلی در دقیقه ۲۷ و علی قربانی در دقیقه ۵۹ گلزنی کردند و تک گل نساجی مازندران را نیز محمد اوسانی در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.
استقلال در این بازی با ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی وارد زمین شد.
در نیمه اول هر دو تیم بازی بسیار هجومی را در دستورکار داشتند. دقیقه ۲۲ حرکت خوب شجاعیان روی دروازه و ضربه سرفرشید اسماعیلی به تیر دروازه موقعیت خوبی بود که از دست رفت.سه دقیقه بعد دوباره همین اتفاق رخ داد که دوباره ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.حملات استقلال ادامه داشت تا این که دو دقیقه بعد اشتباه فاحس مدافع و پاس به عقب او باعث شد تا اسماعیلی توپ ربایی خوبی داشته باشد و اولین گل بازی را به ثمر برساند. بازی در نیمه اول با همین گل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیمه دوم با برتری نساجی در زمین آغاز شد و شاگردان مهدی پاشازاده با جسارت بیشتری به سمت دروازه استقلال حمله می کردند اما دقیقه ۵۴ مسابقه بازیکنان نساجی اعتقاد داشتند روی احسان پیرهادی خطایی صورت گرفته که همین موضوع باعث شد تا پاشازاده با عصبانیت بطری را به زمین بکوبد و به تصمیم داور اعتراض کند.سرمربی تیم نساجی که از تصمیمات داور ناراحت بود به شدت به وی اعتراض کرد و بنیادی‌فر نیز تصمیم به اخراج وی گرفت. جالب اینجاست بود که خسرو حیدری نزد پاشازاده رفت و با سرمربی نساجی مازندران صحبت کرد.به دنبال اخراج سرمربی این تیم از کنار زمین کمی روند آنها کند شد.در این لحظات که پاشازاده از زمین بیرون نمی رفت باعث شد تا داور بازی توپ را برداشته و به کنار زمین برود و تا زمانی که پاشازاده روی سکو ها نرفت اجازه انجام بازی را نداد.
دقیقه ۵۹ ارسال توپ روی دروازه نساجی،علی قربانی را در موقعیت مناسب قرار داد و او هم با یک ضربه زیبا دروازه را باز کرد. درحالی که بازی روال آرامتری را دنبال می کرد در دقیقه ۷۱ محمد اوسانی که دقایقی پیش به زمین آمده بود از تعلل مدافعان استقلال استفاده کرد و گل اول تیمش را وارد دروازه تیم تهرانی کرد.در دقایق باقی مانده تیم نساجی تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی داشت اما در نهایت این استقلال بود که به نخستین پیروزی خود با وینفرد شفر دست یافت و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

شفر: بعضی وقت‌ها بازیکنان بازی را شوخی می‌گرفتند
وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال  پس از پیروزی مقابل نساجی گفت: نیمه اول بسیار خوب بودیم و تاکیک هایی که در تمرین انجام داده بودیم در زمین پیاده کردیم. پرس را به خوبی انجام دادیم و سه فرصت گلزنی نیز داشتیم.در بین دو نیمه با بازیکنان خود صبحت کردم که وقتی توپ در حال رفتن به سمت دروازه است مهاجم نیز به سمت آن حرکت کند. بعضی اوقات بازیکنان بازی را شوخی می‌گرفتند و پاس اشتباه می‌دادند که تذکر دادم آنها باید مراقب اشتباهات خود باشند.‌ احتمالا سه یا چهار تغییر برای دربی داشته باشیم.قائدی پسر خوبی است اما خوب بودن برای حرفه‌ای بودن کافی نیست. او باید بیشتر آموزش ببیند.

پاشازاده: بدشانس بودیم
مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مطمئنا اگر این بازی در قائم شهر برگزار می شد شرایط به گونه‌ای دیگر بود. من به تیم حریف و بازیکنان آنها احترام می‌گذارم اما به هر حال تیم من هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. ما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و اگر آن گل نیمه اول را دریافت نمی‌کردیم مطمئنا بهتر می‌شد اما با این حال من از عملکرد تیمم راضی هستم. ما سه روز قبل بازی بسیار سختی را در کرمان انجام دادیم و امروز هم 90 دقیقه پا به پای استقلال پیش آمدیم  اما کمی بدشانس بودیم. البته می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که ما را حمایت کردند. اخراج من درست نبود .من به داور چیزی نگفتم و فقط گفتم «‌ئه» ! به خاطر همین مسئله من را اخراج کرد. داور چهارم هم خط محوطه فنی را با مرز آمریکا و مکزیک اشتباه گرفته بود و هر وقت پایم را آن طرف می‌گذاشتم تذکر می‌داد. پس از اخراج هم من فقط از داور بازی خواستم نسبت به اخراجم توضیح بدهد که چرا مرا اخراج کرده است. صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی معتقد است این تیم نمایش خوبی مقابل استقلال در تهران داشته است.مخصوصا در نیمه دوم. کارشناس‌ها باید بنشینند و بازی را ببینند و این بازی را برسی کنند. البته من زیاد اهل انتقاد نیستم.وقتی یک تیم لیگ یکی به این خوبی تلاش می‌کند، قطعا بیش از انتظار ما عمل کرده‌اند. تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد. مخصوصا با این جو و تماشاگران فقط یک مقدار باید بازیکنان‌مان تجربه کسب کنند.




وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار