کد خبر: 877253
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با انجام ۵ دیدار در شهر های مختلف کشور برگزار شد که در حساسترین بازی پیکان ۲ بر یک از سد تراکتوری سازی گذشت.ساپیا با فولاد خوزستاد به تساوی یک بر یک رسید. تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان چهارمین باخت را به تیم مشهدی لیگ تحمیل کرد. تیم سپیدرود رشت توانست با نتیجه ۲ بر ۱ پدیده مشهد را شکست دهد.سپاهان هم با گسترش فولاد فولاد هم بدن گل به پایان رسید.
تیم های فولاد خوزستان و سایپا تهران در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند. در نهایت با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.گل فولاد خوزستان را فرشاد جانفزا در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند. برای سایپا نیز محمد عباس زاده در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.در دقیقه ۳۹ بازی داور یک پنالتی به سود سایپا اعلام کرد اما بعد از مشورت طولانی با کمک داور، از تصمیم خود منصرف شد که این اتفاق با اعتراض شدید علی دایی همراه شد.همچنین در دقیقه ۷۰ مسابقه، پیمان شیرزادی، بازیکن فولاد از زمین بازی اخراج شد.در دقایق پایانی بازی نیز محمد دایی، مربی سایپا به دلیل اعتراض به قضاوت داور از کنار زمین اخراج شد.سایپا با این نتیجه، ۱۴ امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول صعود کرد. فولاد نیز با تک امتیاز این بازی ۱۶ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.
در دیگر بازی سپید رود با پدیده دیدار کرد که فوتبال سپیدرودی ها موفق شدند تیم پدیده را شکست بدهد. سپیدرود رشت که در خانه خود به مصاف پدیده مشهد رفت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود خود با پایان برد.محمد قاضی برای پدیده گلزنی کرد و گل‌های سپیدرود را هم هادی موسوی  و محمد نزهتی به ثمر رساندند.سپیدرود با این برد ۱۲ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. پدیده هم با قبول دومین شکست این فصل خود، با ۱۶ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر شکست خورد تا شاگردان مجید جلالی به صدر جدول صعود کنند. پیکان که در خانه خود میزبان تراکتورسازی تبریز بود این بازی را در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برد. این ششمین برد متوالی پیکان در لیگ برتر است. در این بازی اشتباه فاحش دروازه بان تراکتور باعث شد تا گل اول به ثمر برسد.آزادانی دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند اما  امیر روستایی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری پیکان را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر یک به پایان برسد . پیکان با این برد ۲۰ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد تا بالاتر از پرسپولیس و پارس جنوبی قرار بگیرد.
 در دیگر بازی تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان چهارمین باخت را به تیم مشهدی لیگ تحمیل کرد.تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردن فراز کمالوند به پیروزی خفیف یک بر صفر رسیدند.در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی برای آبادانی‌ها گلزنی کرد اما حسین بادامکی در دقیقه ۴۵ پنالتی را برای سیاه‌جامگان به هدر داد.صنعت نفت با این برد سیزده امتیازی شد و از رتبه دوازدهم تا رتبه ششم بالا آمد. سیاه‌جامگان نیز با هفت امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند. مرزبان بعد از جدایی میثاقیان، هدایت این تیم مشهدی را به عهده گرفته و در بازی امروز، برای اولین بار روی نیمکت سیاه‌جامگان نشسته بود.
تیم فوتبال سپاهان هم مقابل گسترش فولاد تبریز به نتیجه تساوی رسید. گسترش فولاد که در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف سپاهان رفت در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.این بازی کیفیت زیادی نداشت و دو تیم نتوانستند موقعیت زیادی روی دروازه همدیگر خلق کنند.گسترش با این تساوی، ۸ امتیازی شد و موقتا با دو پله صعود، از قعر جدول جدا شد. تیم سپاهان هم ۱۱ امتیازی شد و جای صنعت نفت را در رده دهم گرفت.تیموریان کاپیتان تیم گسترش فولاد از سوی فیروزکریمی از تیم اخراج شد.

 
وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار