کد خبر: 877213
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
همزمان با آغاز هفته ورزش انجام شد:
همزمان با آغاز هفته ورزش،چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان در 16 رشته ورزشی در اسلامشهر آغاز شد .

چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان شهرستان اسلامشهر همزمان با بزرگداشت هفته ورزش و تربیت بدنی با حضورفرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر درآموزشگاه شهید احمد کاظمی این شهرستان آغاز شد .

چهارمین دوره المپیاد دورن مدرسه ای با نواختن زنگ ورزش توسط فرماندارو رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر در 16 رشته ورزشی با ازسوی کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر و باهمکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان آغاز شد.

سید اکبر اسحقی مسئول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در حاشیه مراسم افتتاحیه این المپیاد درگفتگو با خبرنگاران ،اظهارداشت : چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در سطح مدارس شهرستان اسلامشهر آغاز می شود.

اسحقی بیان کرد: دراین دوره از رقابتهای المپیاد ورزشی ، دانش آموزان دخترو پسر در تمامی مقاطع تحصیلی در16رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند ودر نهایت پس از طی مراحل مختلف رقابتها قهرمانان هرمرحله به دور بعدی مسابقات راه خواهند یافت .

وی با اشاره اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، افزود: نهادینه کردن آمادگی جسمانی در میان دانش آموزان ، زمینه سازی برای توسعه فرهنگ ورزش و گسترش برنامه ها و فضاهای ورزشی مدارس از جمله اهداف برگزاری رقابتهای المپیاد دانش آموزی است.

اسحقی تاکید کرد: با توجه اینکه تمام مراحل اجرایی ازابتدا تا انتهای این مسابقات با مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان صورت می گیرد ، برگزاری این المپیاد فرصت مناسبی را برای مشارکت دانش آموزان و تقویت اعتماد به نفس آنها بوجود می آورد.

وی افزود : در چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه ای بیش از 35 هزار دانش آموز دختر و پسر از پایه چهارم ابتدایی تا مقطع متوسطه در 16 رشته از ورزشهای توپی و غیر توپی ازقبیل فوتسال ، والیبال، تنیس روی میز ، شطرنج ، بدمینتون ، اراته ، کشتی و ... با یکدیگر به رقابت می پردازند .

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، خاطرنشان کرد: رقابتهای این دوره از المپیاد ورزشی دانش آموزان تا پایان آبانماه سالجاری ادامه خواهد داشت و قهرمانان هرمرحله با راهیابی به مرحله بعد از مدرسه تا استان و حتی تا رقابتهای کشوری پیش خواهندرفت.

انتهای پیام /


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر