کد خبر: 876453
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
رئیس اتاق بازرگانی تبریز در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ:
رئیس اتاق بازرگانی تبریز در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ گفت:همه ما سپاهی هستیم و سرباز انقلابیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌ایم.
صمد حسن‌زاده  در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد:  همه ما سرباز انقلابیم و هر چقدر دشمنان بر علیه این ملت شورش می‌کنند روز به روز انسجام ملت بیشتر می‌شود همه ما بسیجی و سپاهی هستیم و  به اقتدار نظام تعهد داریم دنیا باید بداند نظام تنها نیست مردم در کنار سیاست‌های رهبرند.

وی در خصوص مسائل اقتصادی افزود: در چند سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام شده با این حال برخی شاخص‌های اقتصادی استان در شأن استان نیست.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه در زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم, اعلام کرد: باوجود اینکه  در سال گذشته 50گروه خارجی به استان سفر کردند, نتیجه‌ای حاصل نشده است چرا که زیر ساخت‌های استاندارد فراهم نیست.

 وی اظهار کرد:بسیاری از صنایع استان فرسوده است و نیازمند نوسازی تجهیزات هستیم. 

حسن‌زاده تاکید کرد: با نرخ بالای بهره‌های بانکی و فشار مالیاتی، واحدهای تولیدی برای توسعه ناتوان مانده‌اند انتظار داریم لایحه رفع موانع تولید به‌درستی اجرایی شود.

وی متذکر شد: تاکنون هیچ واحدی از مشوق‌های سرمایه‌گذاری بهره مند نشده است چرا که دارای شرایط دشواری است و از سوی دیگر حمایت‌ها در شأن سرمایه‌گذاران نیست.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: در سال 95 و اوایل 96 تسهیلاتی به واحدهای تولیدی ارائه شد که این تسهیلات توانست مانع بحران اقتصادی شود.

وی یادآور شد: جهت نوسازی صنایع استان و کشور توصیه می‌شود اعتباری از  صندوق توسعه ملی تخصیص یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر