کد خبر: 876406
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 44نقطه پرحادثه در استان شناسایی شده که تمام تلاش این اداره کل برآن است که نسبت به رفع این نقاط اقدام نماید.
ارسلان شکری امروز درگفت وگو با خبرنگار تین نیوز در ارومیه اظهارداشت: اولویت این اداره کل ارتقای ایمنی جاده های استان بوده وبرای تحقق این امر از تمامی ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.
این مسئول به اقدامات انجام گرفته این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده های استان اشاره کرد وگفت: چاله پرکنی حدود 38هزار متر مربع از جاده های استان ، اصلاح شیب145 کیلومتر ازجاده های استان وخاک برداری 2هزار کیلومتر مربع از جاده های استان جهت برطرف کردن نقاط کور از جمله اقدامات مهم این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده های استان بوده است.
وی ادامه داد:درمجموع 400میلیون تومان جهت ایجاد گارد ریل در استان هزینه شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای  اذربایجان غربی بابیان اینکه این اداره کل تنها مجاز به انعقاد قرارد داد با کارخانه هایی است که استاندارد لازم را داشته باشند اظهار کرد: وزارت راه وشهرسازی پس از بازرسی های مختلف بر کارخانجات اقدام به صدور گواهی استاندارد به آن ها می کند.
وی بابیان اینکه تاکنون در سطح استان بیش از 30کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده است افزود: همچنین روکش  بیش از 150کیلومتر از جاده های استان بااعتباری بالغ بر35میلیارد تومان در حال اجرا است.
مهندس شکری به اقدامات این اداره کل برای پل های استان اشاره کرد وگفت: تاکنون مطالعات ایجاددودستگاه پل در سیلوانا ویک دستگاه پل در اشنویه به اتمام رسیده است وعلاوه براین الغ بر 10پل در سطح استان در حال تعمیر ویا احداث می باشد.
معاون راهداری اداره کل راه وشهرسازی اذربایجان غربی به تعداد پایانه های مرزی موجود در استان اشاره کرد وگفت: این استان دارای هشت پایانه مرزی بوده که پنج عدد از ان ها رسمی ویک عدد هوایی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر