کد خبر: 875998
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
نوعی اقدم در مراسم گرامیداشت شهید حججی و جبهه مقاومت در بناب عنوان کرد
فرمانده دوران هشت سال مقدس با اشاره به اینکه بازنده اصلی میدان جنگ با داعش آمریکا و اروپاست؛ گفت: چه در وجه سیاسی و چه در وجه میدانی آمریکا و اروپا در این جنگ شکست سختی خورده‌اند.
رحیم نوعی اقدم   در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی و جبهه مقاومت در دانشگاه بناب در جمع مسوولان، اساتید، دانشگاهیان و جمعی از ایثارگران و بسیجیان این شهرستان با تشریح اهداف حضور بیگانگان در منطقه اظهار کرد: آمریکا و متحدانش از بوجود آوردن داعش، حمله به عراق و سوریه و نیز ناامن کردن منطقه اهدافی چون سرنگونی حکومت اسد، دخالت در حاکمیت عراق و سوریه، تضعیف جبهه مقاومت، ناامن کردن مرزهای ایران اسلامی و همچنین چپاول و غارت کشورهای اسلامی را دنبال می‌کردند.

وی افزود: با توسل به خدا و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، غیرت و شجاعت فرزندان این مرز و بوم آمریکا با آن همه هیمنه‌اش، اروپا با آن همه قدرتش و اعراب با دلارهای نفتی اش در عراق و سوریه شکست سنگینی خورده و زمین گیر شده اندو به هیچ وجه به هیچ یک از اهداف پلید خود دست نیافته‌اند.

این رزمنده دوران 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان یک کشور امن و سرافراز در دنیا مطرح است؛ تصریح کرد: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ما جانبازان و مسوولان را به عنوان نوکر مردم قرار داده‌اند.

 نوعی‌اقدم با اشاره به اینکه امروز تنها 5 درصد از خاک عراق و حدود 15 تا 18 درصد خاک سوریه در اشغال داعش است؛ گفت: امروز با افتخار و سربلندی اعلام می کنیم که انشاءالله در آینده نه چندان دور با نابودی کامل داعش جشن پیروزی خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: امروز کشورهایی که تا دیروز داعش را ساخته بودند از جمله اروپایی‌ها و غربی‌ها، الآن به دریوزگی افتاده‌اند و شما این افتخار را به سینه بزنید که دشمن نتوانست کاری بکند.

نوعی‌اقدم با اشاره به اینکه بازنده اصلی میدان جنگ با داعش آمریکا و اروپاست؛ گفت: چه در وجه سیاسی و چه در وجه میدانی آمریکا و اروپا در این جنگ شکست سختی خورده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز دوست و دشمن اعتراف می‌کنند که تنها رهبر ایران اسلامی بهترین و درست‌ترین راه را در عراق و سوریه انتخاب کرد و این افتخار ماست و باید به وجود چنین رهبری شجاع و مدبر افتخار کرد.

یکی از یادگاران ایام دفاع مقدس افزود: امروز علت شکاف و فاصله بین کشورهای اروپایی و آمریکا بر سر موضوع داعش است و کشورهای اروپایی به دیپلماسی پنهان روی آورده‌اند.

 نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به تشریح وضعیت میدانی مبارزه جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه پرداخت و گفت: بحول و قوه الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری داعش و گروه های تکفیری در سوریه و عراق نفس‌های آخر خود را می‌کشند و در سایه ایثار و رشادت‌های مدافعان حرم که از فرزندان این ملت و کشورهای دیگر پیروان اهل بیت(ع) هستند، این گروه ها در حال اضمحلال کامل هستند.

این گزارش می افزاید، در ابتدای این مراسم دکتر کریم عباسیان رئیس دانشگاه بناب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه شهید محسن حججی به پیروی و ادامه راه این شهدا تأکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر