کد خبر: 875940
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
براساس استعلام از توليدكنندگان
دبير انجمن توليدكنندگان آب‌هاي معدني و آشاميدني از استعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت و نيز سازمان غذا و دارو از انجمن‌هاي توليدكننده خبر داد و گفت: قرار بر اين است كه براساس اين استعلام مشخص شود چه محصولاتي اولويت و چه محصولاتي منع واردات داشته باشند. 
پيمان فروهر در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه جديداً سازمان غذا و دارو نامه‌اي توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به انجمن‌هاي توليدي زده شده است، اظهار كرد: از انجمن‌ها براساس اين استعلام درخواست كردند اولويت‌هاي واردات را در حوزه خود مشخص كنند و از اين طريق مانع واردات كالاهايي شوند كه اولويتي براي واردات آنها وجود نداشته باشد. وي ادامه داد: هدف از اين اقدام در جهت اين است كه مجوزهاي واردات براساس اولويت‌ها و نيازها صادر شود و كالا و محصولاتي كه در داخل توليد انبوه دارند مشابه خارجي آنها به كشور وارد نشود و از واردات آنها جلوگيري به عمل‌ آيد. 
وی افزود: يكي از بخش‌هايي كه نياز است از واردات محصولات به كشور جلوگيري به عمل آيد، حوزه آب بسته‌بندي است چراكه ما به ميزان كافي و انبوه توليد آب بسته‌بندي را در داخل كشور داريم و نيازي به واردات محصولات خارجي كه بعضاً كيفيت آنها مشابه و حتي پايين‌تر از محصولات داخلي است، وجود ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار