کد خبر: 875562
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
مدیر کل بنیاد مسکن گلستان خبر داد
زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن گلستان از افتتاح وبهره برداری پروژه های بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر 153 میلیارد ریال خبر داد

زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن که در مراسم روز روستا که در روستای کماسی شهرستان گرگان سخن میگفتند، ابراز داشتند: روز روستا ، روز  نکوداشت روستاییان به عنوان قشری زحمتکش و پرتلاش است که با کمترین امکانات، بیشترین نقش را در تمام عرصه ها دارند. لذا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به عنوان  یکی از مهمترین و موثرترین متولیان روستاها، با تمام توان در جهت عمران و آبادانی این مناطق مشغول ارائه خدمات است این خدمات با ورود به هر روستایی مشهود و قابل لمس است.

ایشان با گرامیداشت نام و یاد امام خمینی(ره) افزودند: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز با ارائه انواع خدمات به روستائیان در راستای آرمانهای اصیل انقلاب که همان خدمت بی منت به مردم است حرکت میکند و به لطف خداوند متعال منشا خدمات و تحول در روستاهای کشور شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه با اشاره به فعالیتهای مختلف بنیاد مسکن در حوزه های اجرای طرح های هادی روستایی، پرداخت تسهیلات جهت بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی، ساخت واحدهای مسکونی شهری در شهرهای کوچک، ارائه سند مالکیت روستایی، تملک و واگذاری اراضی ملی به روستائیان جهت احداث مسکن، اهداء کمکهای بلاعوض به محرومان و اقشار کم درآمد و احداث مسکن برای محرومان افزودند: مجموعه بنیاد مفتخر است که به مناسبت این روز ملی و فرخنده تعدادی از پروژه های خود شامل ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی با  اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و ۵۴ طرح هادی روستایی با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال و همچنین تعدادی از اسناد مالکیت روستایی را به مردم شریف استان تقدیم کند.

حسینی، فرماندار شهرستان گرگان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مسکن استان به جهت برگزاری مراسم روز روستا، نقش بنیاد مسکن در تحول و پیشرفت روستاها را اساسی و بنیادین دانستند و افزودند: امروز هر کاری که در روستاها بخواهد انجام شود، بخش اعظم آن به دست مجموعه بنیاد مسکن انجام می شود و روستایی نیست که با ورود به آن شاهد اقدامات و فعالیتهای بنیاد مسکن چه در بخش عمومی که شامل اجرای طرح های هادی روستایی که خواست همه کسانی است که در روستا زندگی میکنند یا حتی کسانی که در روستاها تردد دارند و چه در بخش خصوصی که شامل احداث مسکن که مکان آرامش و آسایش مردم است نقش بنیاد مسکن پرواضح و اساسی است.

شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور نیز در این همایش با گرامیداشت روز ملی روستا، از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بخش عمران روستایی در کشور خبر دادند و از پیش بینی اجرای ۳۵۰۰ پروژه در سطح کشور برای بهسازی و اجرای طرح های هادی روستاها خبر دادند و افزودند: سهم استان گلستان از قیر رایگان ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیارد ریال است که ۱۰۰ میلیارد ریال آن در سه ماهه سوم سال تخصیص می یابد.

ایشان همچنین با بیان اینکه در استان گلستان برای همه روستاها طرح هادی تهیه شده است، از اتمام عملیات طرح هادی در ۱۴۶ روستا و ادامه عملیات در ۴۸۵ روستای دیگر خبر دادند. ایشان همچنین خواستار مشارکت بیش از پیش دهیاریها با بنیاد مسکن جهت تسریع در امور عمرانی روستاها شدند.

لازم به ذکر است در خلال این مراسم پارک کودک ( بوستان روستایی ) افتتاح، از المان روستا پرده برداری، ۵۴ هزار و ۳۲۵ مین واحد مسکن روستایی استان و همچنین طرح هادی روستای کماسی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح گردید و در پایان مراسم نیز تعدادی از اسناد مالکیت مربوط به این روستا به مالکان اهداء و  از دست اندرکاران تهیه و اجرای طرح های هادی روستاهای استان با اهداء لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر