کد خبر: 875560
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
در راستای اجرای طرح ارتقاء کیفی بهداشت محیطی؛
معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: طرح ضربتی مبارزه با موش های فاضلابی با هدف مقابله با انتقال بیش از هشت نوع بیماری مشترک بین انسان و حیوان در سطح شهر تبریز در دو مرحله طعمه گذاری و سم پاشی اجرا می شود.
علی مدبر با بیان این مطلب متذکر شد: کانال های روباز و سرپوشیده سطح شهر تبریز در حدود 500 هزار متر مربع در کانون اجرای این طرح ضربتی قرار دارند.
وی همچنین با اشاره به آغاز این طرح همزمان با اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی افزود: تمامی مناطق شهرداری در اجرای طرح مبارزه حیوانات موزی و پاکسازی کانال های آبرو شهری مشارکت دارند.
مدبر با تاکید بر افزایش توان تجهیزاتی و تخصصی به منظور کنترل جمعیت حیوانات موزی اظهار داشت: شهر تبریز در مقایسه با سایر کلانشرهای کشور، با معضل حیوانات موزی روبرو نیست و تنظیف شبانه روزی سطح شهر مانع از هجوم این نوع حیوانات به خصوص موش های فاضلابی می شود.
معاون خدمات شهری شهردار تبریز محور عملکرد شهرداری را ارتقاء سلامت محیطی و شهروندی عنوان کرد و مشارکت شهروندان در رعایت بهداشت محیطی و کاهش تولید زباله و ریختن زباله ها در کانال ها و آبرو ها را نقطه عطف موفقیت عملکرد شهرداری و کاهش آبگرفتگی معابر شهری هنگام بارندگی دانست.
وی در ادامه با تشریح اجرای این طرح ادامه داد: از این متراژ 162 هزار و 556 متر مربع کانال های فاضلاب سرپوشیده و 343 هزار و 237 متر مربع کانال روباز در سطح شهر تبریز را شامل می شود.
مدبر یکی از ارکان موفقیت طرح های اجرایی معاونت خدمات شهری را مشارکت شهروندان و تعامل دو طرفه به وسیله سامانه 137 اعلام کرد و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه معضلات شهری به این سامانه اطلاع دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر