کد خبر: 875362
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خبرداد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، استان پهناور سمنان را استانی با جاذبه‌های بالای سرمایه‌گذاری ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت‌های متنوع و شرایط جغرافیایی استان سبب شده که فعالان حوزه تولید و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اشتیاق زیادی به سرمایه‌گذاری و کار در این استان داشته باشند.
 محمد همتیان در اولین جلسه آموزشی و توجیهی سامانه دادور (سامانه کسب و کار) در این استان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان به اقبال سرمایه‌گذاران به کار در این استان اشاره و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران به مشارکت در طرح‌های اقتصادی استان سمنان علاقه زیادی دارند و از این رو سال گذشته با برگزاری هشتهمایش سرمایه‌گذاری 7150 میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری در استان منعقد شده است که نشان از تلاش مدیران استان و ظرفیت‌های متنوع استان در حوزه سرمایه‌گذاری است.

معاون استاندار سمنان بر لزوم همراهی دستگاه‌ها با سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: باید برای سرمایه گذاران کوتاه‌ترین مسیر دستیابی به اهداف و برنامه‌ها فراهم شود تا با سرمایه‌گذاری در استان زمینه اشتغال و رونق بیشتر را فراهم کنند.

همتیان یکی از مطالبات مردم از دولت پایش فضای کسب و کار است که با راه‌اندازی این سامانه و با تلاش دولت این امر محقق شده است.

وی با اشاره به مزایای این سامانه افزود: کمک به سلامت اداری و تسریع درپاسخگویی به خواسته‌ها و توقعات مردم، کاهش وقت و هزینه و کاهش مراحل صدور کسب و کار این مزایای این سامانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری  سمنان شرایط استان سمنان را بسیار مطلوب برشمرد و اضافه کرد: با همت مدیران طرف مدت یک ماه تغییرات و تاثیرات این طرح در دستگاه‌های اجرایی قابل مشاهده خواهد بود.

این مدیر ارشد اجرایی ادامه داد: با اجرای سامانه پایش محیط کسب و کار یکنواختی و وحدت رویه‌ای در دستگاههای اجرایی استان برای رصد و پایش فضای کار به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه مطالبات مردم افزایش خواهد یافت اظهار کرد: باید در کوتاه ترین زمان پاسخ مناسب به مطالبات داده شود. ضمن اینکه آسان بودن ، کوتاه بودن و شفاف بودن مسیر پاسخ گویی از مزایای سامانه دادور است.

همتیان بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب از راه‌اندازی این سامانه برای ایجاد انگیزه بیشتر در بین سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: فعالان و مدیران بخش خصوصی می‌توانند دیدگاه‌های و خواسته‌های خود را به مسئولان سامانه انتقال دهند تا با مشارکت بخش خصوصی بهترین عملکرد را در راه اندازی و کارایی این سامانه داشته باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های مسئولان این سامانه در این مدت گفت: استان سمنان، استانی پاسخگو و پیشگام در پاسخگویی به مطالبات مردم در امر کسب و کار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار